31.5.2011

yellow

Bongasin angelica blickin päältä unelmamekon, joka vieläpä kerranki mun tuurilla oli ostettu lindexiltä. Lähdin sitten käppäilemään samantien lindexille ja kerranki kävi hyvä tuuri ja mekosta oli yks xs-koko vielä jäljellä. Mulle on itseasiassa just tulossa nellyltä keltanen mekko, mutta se jää kyllä kevyesti kakkoseks tolle mekolle. Hengarissa mekko ei näytä miltään, mutta tältä mekko näyttää angelican päällä. Vielä ku sais tollasen rusketuksen lauantaihin mennessä....

Ostin samasessa värissä myös topin mut sen näätte sitten kunhan se päätyy päälle asti. Nyt mä palaan terveystiedon pariin, joka muuten onki viimenen koe tänä keväänä:) Loppuun mun tän hetkinen lemppari gagan uudelta albumilta.

lady gaga - hair


3 kommenttia:

  1. tosi ihana! :) pakko kysyy paljonko maksoi ja oliko muita värejä?:--) kiitos jos vastaat! <3

    VastaaPoista
  2. miksi sinulle tulee näin vähän kommenttia nykyään vai etkö vaan julkaise?

    VastaaPoista
  3. anonyymi: 20e ja oli kans violettina ja mustana:)

    anonyymi: en tiiä, varmaan ku postaustahtiki on nyt vähän mitä sattuu:D oon kyllä julkassu kaiken

    VastaaPoista