5.5.2011

you got it

Niinku jo viime postauksen loppuun lisäsinkin, inssi meni läpi! Kolmas kerta toden sanoo tosiaan. Kotiin viemisiks sain vielä 350e laskun ylimääräisistä ajotunneista... Ei paljoo jaksanu masentaa, joten pakko oli suunnata sitte heti ajelee meijän autolla. Hyvinhän se meni, ihan yllätyin miten paljon helpompaa meidän autolla on ajaa ku millään niistä autokoulun. Käytiin sit illalla vielä poikien kanssa ajelee ja takapenkiltä kuulu tietysti kokoajan kuittailua kaikesta mahollisesta... Tänään uskallauduin kans kouluun autolla ja parkkeeraaminenki suju jopa ihan hyvin:D

Tässä tulis nyt niitä eilisen asukuvia. Valotus sun muut on ihan päin pyllyä, koska nää on otettu automaatilla. Mulla on kaikki ne perusasetukset valmiina ja otan niillä aina kuvat, mut nyt jostain syystä niistä tuli tosi sumeita kaikista. Oon vissiin menny painaa jotain vahingossa, mut jospa mä saisin tän päivän kuviin taas ne perus asetukset.

Mulla ei tosiaan ollu koulussa tosta asusta ku hattu ja sukkikset, mut koska asu oli muuten ihan tyhmä niin vaihdoin kotona tollaseen. En oo käyttäny tota farkkuliiviä aiemmin vaikka pitäs kyllä käyttää!

Ostin tossa joku päivä pari uutta huulijuttua:
Oon halunnu jo pitkään oranssinsävystä huulipunaa ja nyt löyty ihan kiva. Mulla on itseasiassa tota huulissa noissa asukuvissa.

Sitten tollanen ei ilmeisesti mikään varsinainen huulipuna. Toi pysyy tosi hyvin, en nimittäi meinannu saada tota mitenkää hinkattua tosta mun kädestä irti:D

Tää on soinu mulla varmaan tunnin repeatilla:)


Nyt lähen äkkiä ajelee takas kouluun, palaillaan!

7 kommenttia:

  1. Ihanaihana asu! Miks mulle ei sovi liivit noin hyvin :(

    VastaaPoista
  2. Onko sulla jotki 'ajokengät' kun käytät niin paljon korkokenkiä? Tyhmä kysymys.. mutta kiinnostaa.:D

    VastaaPoista
  3. anonyymi: tänään ajoin ilman kenkiä, pitäs varmaan jotain balleriinoja pitää mukana:D

    VastaaPoista
  4. Täällä yksi,..kaverin ylioppilasjuhliin 14 cm koirolla lähtenyt kolaroija :--)

    VastaaPoista
  5. kuka susta ottaaa nää asukuvat? :)

    VastaaPoista