7.6.2011

don't tell me you're sorry 'cause you're not

Terveisiä aurinkotuolista, se on ollu nyt mun paras ystävä viime aikoina. Se asia kyllä muuttuu ku loppuviikon helteet tulee vietettyä osittain töissä... No mut kerkeehän tässä vielä saada sitä väriä. Mutta nyt mulla on sen verran kiire takasin auringonottoon niin jaan vaan nopeesti teille eiliseltä kuvia.

Mun siskon koira pinja on meijän irinan ehdoton bestis, ne on niin söpöjä ku ne nahistelee kokoajan. Eilinen asukokonaisuus oli tollanen vähän hippityylinen. Oon monesti halunnu laittaa ton pannan mut se on sitten aina unohtunu. Mulla on tollanen samanlainen seeprakuvioinenki mut se on rikki, pitäs varmaan korjata. Ainiin tuolla parissa kuvassa vilahtaaki toi mun polvi joka on muuten jo paljon paranemaan päin, enää sattuu vaan suoristaa jalka ja koukistaa liikaa. Kävely kuitenki sujuu suhteellisen hyvin jo. Jalassa oli noi korkkarit jotka koko haavan aiheutti, oli nimittäin suhteellisen vaikeeta kävellä noilla pienessä humalatilassa. Pienessä ja pienessä...

Loppuun kappale joka tällä hetkellä soi repeatilla...

rihanna - complicated

6 kommenttia:

  1. vau, noi tiellä otetut kuvat on tosi upeita! tulee ihana kesäfiilis

    VastaaPoista
  2. miks käyt aina tolla tiellä kuvaamassa vaikka et asu tuolla?:)

    VastaaPoista
  3. anonyymi: tulee tollanen hyvä tausta kuviin ja ei muutenkaan kehtaa missään kaikkien nähden rueta kuvia räpsii:D

    VastaaPoista
  4. Tosi ihania noi tiellä otetut kuvat, varsinkin toi eka!

    VastaaPoista