14.6.2011

If I never lied, than baby you’d be the truth

Sori taas tästä postaustahdista, postattavaa taas ois ollu mut ei aikaa olla koneella. Oon nyt vissiin ollu jo yli kuukauden ilman mun läppäriä, joten tällasta tää on. Nyt mulla on tosiaan vapaapäiviä, mut kohta alkaa taas kuuden päivän työputki. Ens torstaina suuntaanki sitten kalajoen juhannukseen. Onko kukaan teistä lähössä sinne?

Eilen oli jo vähän viileempi päivä joten jalkaan pääty sukkikset ja lisäks vielä neuletakki joka nyt ei kuitenkaan kuviin asti päässy. Toi bikbokin hame on inhottavan lyhyt ja siks tota hametta ei oo tullu käytettyä juuri ollenkaan.

Olin eilen piknikillä ja hain sitä varten pitsat mukaan. Tilaan aina saman, kana aurajuusto, mut tällä kertaa mun pitsaan oli päätyny kanan sijasta kinkkua. Mä vihaan kinkkua joten pitsa oli ihan turha ostos. Ehkä kuitenki parempi et se pääty parempiin suihin eikä mun reisiin:)

Tän hetken lempparibiisi:

6 kommenttia:

  1. ah mäki dikaan tuota sun hamosta!

    VastaaPoista
  2. Mäkin mahdollisesti Kalajoella! Kai sua saa tulla moikkaaaan jos törmätään? :)

    VastaaPoista