27.6.2011

kalajoen juhannus 2011

Kylmää ilmaa, paljonpaljon sadetta, chillailua ja grillailua, juomien kittaamista, aivan liikaa draamaa ja kyyneleitä, miesten huutelua joka puolelta, hiekkaa sukkahousuissa, märät kengät, sama forever21:n miesten huppari kolme päivää päällä, keikkoja, juomatelttaa, oksentelua aamulla, huonosti nukuttuja öitä, kauhee nälkä, ihan parhaan makuset tortillat, kiinalainen ruoka, olkapäillä istuen keikkojen kattelu, kuuden hengen voimin pakun takana nukkuminen, suihkuun yli tunnin jonottaminen, likaset vessat, rannalla yksin istumista, tuntemattomille tyypeille juttelemista jne. Kaikesta tosta ja paljon muustaki koostu mun juhannus. Kävin vissiinki fintelligensin, cheekin, mikael gabrielin, petri nygårdin, reckless loven, e-roticin ja jenni vartiaisen keikoilla. Saatoin käydä pandoranki keikalla mut siitä en oo ihan varma, ei sillä et olisin liian kännissä kuitenkaa ollu. Aina ei vaan voi muistaa:D Kuvia ei tullu otettua paljoo, nää ainoot on räpsitty ekana päivänä ja pari kolmantena päivänä.

Mun elämä on tällä hetkellä enemmän ku sekasin ja mun tekis mieli kirjottaa kaikesta, mut en vaan tiiä voinko. Tää on kuitenki blogi eikä mikään päiväkirja, mut ei mulla oo kyllä muuta tapaa purkaa mun oloo ku kirjottamalla. Se millasen vastaanoton saisin niin se tässä lähinnä mietityttää, koska jotkut ihmiset vittuilee ihan sama miten maassa ja surullinen mä oon. Alkaa tuntua jo siltä että tosi monet haluaa satuttaa mua ihan tahallaan, siis ihan muutenki ku tuolla kommenttiboksissa. Ei nyt siitä kuitenkaan sen enempää, katotaan jos kirjotan myöhemmin.

19 kommenttia:

  1. Oot ollut taas kauniina. <3 Ja voimahali sulle, toivottasti saat asiasi järjestykseen! En ymmärrä mitä kiksejä toiset ihmiset saa toisten satuttamisesta ja toisille vittuilusta. Niillä ihmisillä ei kai ole omat asiat ihan kunnossa..

    VastaaPoista
  2. Kiva kun postasit! :)

    VastaaPoista
  3. kannattaa avautua asioista, eikä hautoa niitä sisällään! jos kirjoittaminen sinun oloasi helpottaa niin kannattaa niin tehdä tulisi muutenkin vähän taas vaihtelua postauksiin.

    kuka tuossa tokassa kuvassa on sinun kanssa?

    VastaaPoista
  4. harmi kuulla että sulla menee huonosti:/ yritä jaksaa!

    VastaaPoista
  5. Mä ainakin tykkäisin lukea syvällisempiäkin juttuja.. Ja itsellänikin kun hieman huonosti menee niin voisi löytää kohtalontoverin:(

    VastaaPoista
  6. Usko tai älä nii kyl se kirjottaminen helpottaa, ei muute tuu mitään.

    VastaaPoista
  7. luotat vaan ittees ja kirjotat jos haluat. elä mieti mitä muut ajattelee!

    VastaaPoista
  8. miten toi oona on niin erilaisen näköinen kuin ennen?

    VastaaPoista
  9. anonyymi: sillä on ruskeet piilarit, veikkaisin et johtuu aika paljolti siitä

    VastaaPoista
  10. Hei,näin sut pari kertaa mutta en viittiny tulla ilmottamaan lukevani sun blogia! :D en oo varma oliko se sun pystävä joka osti meidän leiriläisiltä viinapullon,ainaki se näytti sille! (vergiä tais olla..??)

    VastaaPoista
  11. näytät hirmu isolta tuon kaverisi vieressä

    VastaaPoista
  12. kirjota vaan miltä susta tuntuu, ei kannatta julkasta negatiivisiä kommenteja siihen niin se ei lietso sitten muissa tunnetta että pitää haukkua!

    VastaaPoista
  13. Minun puolesta voit avautua tässä blogissa omista ongelmistasi, mutta lähipiirisi ei ehkä pitäisi siitä niin paljoa.

    Mistä olet muuten ostanut tuon mustan hapsulaukun, kun haluaisin itsekkin samanlaisen?

    VastaaPoista
  14. sanna: haha aijaa:D joo kyllä se roope jostain jonkun viinapullon osti

    anonyymi: ehkä mä sitten olen iso:)

    eini: nellystä oon tilannu sen:D

    VastaaPoista
  15. hei moooiiii, sulla on kyl oikeesti kivoi vaatteita! et taia olla innoissas iidenistä, ainakin vanhojen postausten persteella :D mut ootko sä siis ujo? luin ton 100juttuu musta postauksenm niin siellä luki sellaista.. mutta kiva blogi, ootko koulus sit muuten joku vihattu tai jtn? kun olit joskus kkirkannu sellasta?

    VastaaPoista
  16. anonyymi: sitä mä oon sille sanonu:)

    anonyymi: joo kyllähän mä tietyssä seurassa ujo oon. vihatusta en tiiä, luultavasti oon vaan vainoharhanen:D

    VastaaPoista
  17. Mäkin haluaisin kirjoittaa omaan blogiin joistain jutuista, mut kun sitä lukee vähän kaikki mun tutut, niin en sit haluais että nää kaikki sais tietää niin henk. koht. juttuja.. :/ täytyy varmaa perustaa joku avautumisblogi vaan :D

    VastaaPoista