30.6.2011

my heart and I were buried in dust

Voisko parempaa olla ku vapaapäivä ja samassa palkkapäivä? Kyttäsin heti keskiyön jälkeen mun tiliä että millon rahat kilahtaa sinne, mut ei niitä alkanu näkymään joten luovutin. Aamulla sitten samantien koneelle ja kuinkas kävikään... Oon jo nyt 300e köyhempi. No mutta melkein puolet tosta summasta meni uuteen kännykkään jos sillä voi puolustella. Mulla oli vähän ongelmia new lookista tilaamisen kanssa ku se huus kokoajan erroria ja taisin minäki siinä suutuspäissäni jotain alkaa jo huudella. Lopulta tilaus kuitenki onnistu ja nyt oon ikionnellinen jos kaikki tilaamani jutut on hyviä, vähän pelottaa sieltä tilatut sortsit ku en oikein osannu arvioida omaa kokooni. Tilauksesta kuitenki lisää sitten kunhan se on tullu perille, samoin siitä puhelimesta.

 Tänään on tullu otettua aurinkoo ilman mitään näkyviä tuloksia kuitenkaan. Ton altaan jouduin täyttää ämpärillä, mikäs siinä 30 kertaa suihku-allas väliä juostessa. Oon nyt taistellu viimeset päivät meidän suihkun kanssa että saisin siihen sen letkun kiinni ja sillä altaan täytettyä, mutta en mitenkään saa sitä suihkuosaa väännettyä irti. Oon ollu koko viikon yksin kotona joten kiva että nyt tulee tällasia haasteita just. Mun veliki piipahti kotona auttamassa asian suhteen muttei onnistunu, eli ehkä toivoton tapaus onki se suihkuosa enkä minä. Kävin hakee tänään myös noutokiinalaista, josta otettu kuva on ehkä maailman surkein ku oli niin kiire päästä syömään. Huolimatta jumalattomasta nälästä en saanu annoksesta taaskaan ku puolet syötyä. Loppuillan ajattelin viettää serranon perheen ja naposteltavien seurassa. On onneks tullu kulutettuaki tällä viikolla ku oon vetäny joka päivä kunnon rääkkitreenit kalajoen kilot karistaakseni:)

Vielä pitäs puurtaa kolme päivää töissä ja sitten alkaa se kauan odotettu loma! Viikonlopusta on näillä näkymin tulossa aika kostee joten saas nähdä miten töissä sujuu...

christina aguilera - bound to you

ps. haha muistin just että lupasin tässä postauksessa että kun blogilistalla, bloggerissa ja bloglovinissa on 100 tilaajaa niin järjestän arvonnan! eli enköhän mä tee niin että ostan ruotsin puolelta jotain kivaa mitä voisin arpoa ja pistetään arpajaiset siis sillon pystyyn:)

7 kommenttia:

  1. Mäkin haluan tollasen minialtaan:D Niin siisti!

    VastaaPoista
  2. Nam! Heti tuli nälkä kun tuota ruokaa katseli! :)

    VastaaPoista
  3. mistä ostit ton minialtaan ja paljon makso? pakko saada itekkin:)

    VastaaPoista
  4. anonyymi: toi oli city marketissa tarjouksessa 10e sillon ku ostin:D ei taida olla enää sitä tarjousta mut tuskin tollanen normaalihintasenakaan paljoo maksaa

    VastaaPoista
  5. mistä toi turkoosi asu on? tosi kiva!

    VastaaPoista
  6. Tylsää kun päivität blogia nykyään niin harvoin. :)

    VastaaPoista
  7. anonyymi: gina tricotista:)

    anonyymi: päivittäisin kyllä useemminki mut ei oo mitään mitä päivittää:D

    VastaaPoista