3.6.2011

there's a side to you that I never knew

Viime päivinä oon:

♥ ottanu aurinkoo sen minkä oon kerenny

♥ kuullu liian monta kertaa että oon tosi ruskettunu...

♥...vaikken tosiaankaan edes ole!


♥ laiminlyöny vähä tatuoinnin rasvaamista ku se on jo ihan parantunu

♥ ottanu vaan vähän selälle aurinkoo ja sillon ku oon ottanu niin oon lätränny tatuoinnin päälle paaaljon aurinkorasvaa
 
♥ grillannu ilman sytytysnestettä ! oli pikkunen homma....
 
 ♥ pelänny ukkosta auton ratissa

♥ syöny noutopitsaa sateen takia pieleen menneen grillaamisen takia
 
♥ istunu toosi paljon auton kyydissä
 

 ♥ fiilistelly mp3:seen ladattuja uusia biisejä

♥ paistanu makkaraa vesisateessa kodalla

♥ kuunnellu miljoona kertaa kyseisellä reissulla että mitä pojat tekis jos ne joutus elää luonnossa...
 
 ♥ vaihtanu huoneessa järjestystä

♥ siivonnu oman huoneen ja alakerran (okei rahasta tottakai...)

♥ menettäny kaupan tilikortin porukoille liian isojen ruokalaskujen takia (itsehän en koskaan käy ostamassa kortilla millon mitäkin)

♥ harmitellu ku yllä olevassa kuvassa oleva forever21:ltä tilattu toppi näyttää päällä ihan tyhmältä

♥ ollu rehtorin puhuttelussa.....

♥ saanu matikasta jälleen nelosen

♥ käyny ilmaseks elokuvissa kattoo elokuun

♥ pitäny hiuksia keskijakauksella (tästä lisää myöhemmin.....)

♥ kytänny huomisen sääennusteita jotka muuten vaikuttaa tällä hetkellä hyvältä!


Sellasta tällä kertaa, palaillaan myöhemmin sitten asukuvien kanssa.

5 kommenttia:

  1. Sinulla keskijakaus?! Mä tiedän ehkä tasan kolme ihmistä joille keskijakaus sopii. Laita kuvia heti!

    VastaaPoista
  2. hah, miten sä rehtorin puhutteluun jouduit :DDD

    VastaaPoista
  3. miks olit rehtorin puhuttelussa?:o

    VastaaPoista
  4. anonyymit: niin hölmö juttu etten edes kerro:D

    VastaaPoista
  5. huoh kerro nyt ku kerran mainitsitki!:D

    VastaaPoista