21.6.2011

you deserve to be loved by someone who loves no-one else

Hellou! Töitä on riittäny ja huominen pitäs vielä puurtaa ennen kalajoelle lähtöä. Nyt on jo juomatki melkein kaikki hankittu, vielä pitäs jotain ruokaa ostaa. Eilen totesin jälleen kerran että raitojen tekeminen kotona epäonnistuu 100% varmuudella, tällä hetkellä päälaellani on nimittäin oransseja ja punasia raitoja. Haluaisin kyllä kovasti kampaajalle mut oon tuhlannu mun palkasta jo niin paljon ennen ku oon ees saanu sitä, että en rupee tuhlaa vähäsiä rahojani kampaajalle. Porukat ei aio kustantaa mulle tänä kesänä mitään muuta ku on kalajoen, risteilyn ja toivon mukaan myös pipen sitten loppukesästä. Haluun tietysti tuhlata koko palkan vaatteisiin joten kaikesta muusta pitää nyt karsia:D Kohta länttään uuden värin päähän mutta nyt kuvia joissa vielä on se epäonnistunu tukka. Ei vaan taida näkyä kuvista kauheen hyvin ku ne raidat on tosiaan päälaella.

Okei kyllä noi punaset raidat näkyy ihan kivasti tossa viimesessä kuvassa... Nyt tosiaan hiusten värjyyseen, palataan täällä blogin puolella sitten (toivottavasti) ens viikolla! Pitäkäähän kiva juhannus ja juokaa nätisti, niin mäkin teen;D

31 kommenttia:

  1. Hiukset, paita, shortsit, laukku, rannekoru, kengät <3

    VastaaPoista
  2. IHANAT KENGÄT! mistä nuo kengät on hankittu??? <3

    VastaaPoista
  3. ahhh täydelliset pöksyt! Mistä tollaset oot löytäny? :)

    VastaaPoista
  4. saara: nellystä tilattu:)

    anonyymi: kirpparilta:)

    VastaaPoista
  5. oi että, aivan ihanat kengät! :)

    VastaaPoista
  6. ai maksaavat VAAAAN nuo :D::D:D:D:: olisit kiitollinen ees jostakin !?

    VastaaPoista
  7. oot hei täysikänen, ei niitten kuuluis kustantaaa sulle enää mitään :D!

    VastaaPoista
  8. anonyymi: tottakai oon kiitollinen noistaki:D

    anonyymi: joo paitsi mä en tienaa nyt töistä ku 800e ja se menee aika pitkälti helsingin reissuihin ja vaatteisiin, ei oo rajatonta budjettia ikävä kyllä:D

    VastaaPoista
  9. "joo paitsi mä en tienaa nyt töistä ku 800e ja se menee aika pitkälti helsingin reissuihin ja vaatteisiin, ei oo rajatonta budjettia ikävä kyllä:D" ootko tosissas :o siis eihän sun PAKKO ole lähteä helsinkiin ja shoppaileen kaikkia rahojas? aiotko oikeasti käyttää _800 euroa_ vaatteisiin ja muuhun paskaan :DD:D:DD:D::D pakko kyl sanoo et ymmärrän miks tällasii anonyymei kun MINÄ käy sun kommenttiboksillas :DDDDD en ikinä kehtais pitää blogia jos päästäisin tollasia sannja suustani. huhhuh. ootan jo sitä kun joskus muutat omilles ja tajuat että kaikesta pitää maksaa ite.

    VastaaPoista
  10. anonyymi: eiköhän se kuule oo ihan mun oma asia mihin rahani käytän, sitä paitsi mun vanhemmat ei tosiaankaan kustanna mulle kaikkea:D sähän tunnutkin tietävän kaiken mun elämästä.

    VastaaPoista
  11. joo mäki kyllä ootan sitä ku sä muutat omilles :D mikä pakko ne rahat on vaatteisiin laittaa. säästä tyttö hyvä!

    VastaaPoista
  12. tykkään sun tyylistä, hiuksista ja kuvista!(: tosi jees blogi!

    VastaaPoista
  13. dääm mitkä sortsit ! lovelove♥

    VastaaPoista
  14. anonyymi sanoo:
    oot hei täysikänen, ei niitten kuuluis kustantaaa sulle enää mitään :D!

    ^ pakko kommentoida tohon, että ei se tarkoita, että kun on täysi-ikäinen, että yhtäkkiä on rajattomasti tuloja huolehtia kaikesta itse. sitä paitsi, jos asuu vielä kotona, niin se on mun mielestä vanhempien velvollisuuskin maksaa juttuja suunnilleen samalla tavalla kuin ennen. ei mullakaan vanhemmat esim. vaatteita, omia reissuja tai puhelinlaskuja maksa, eikä oo maksanu pariin vuoteen, että ne tietysti ite kustannan niin pitkälle kun rahat riittää, mut halooo, oonhan mä silti vielä niitten lapsi vaikka 18 oonkin? :D

    VastaaPoista
  15. huhheijaa kuka saa tuhlattuu kaheksansataa pelkkiin vaatteisiin. hemmoteltu ipana

    VastaaPoista
  16. anonyymi: kuka on sanonu että koko raha menee vaatteisiin? ei se oo kuule ilmasta matkustaa täältä hevon vitusta helsinkiin ja on mulla paljon muitaki juttuja mihin rahat menee.

    VastaaPoista
  17. ihanat hiukset sulla! :)

    http://laurasxoxo.blogspot.com/

    VastaaPoista
  18. itseasiassa sanoit tuolla että tuhlaisit koko palkan vaatteisiin. ei kannata alkaa inttämään muille, jos ei ole varma sanomisistaan. :-)

    VastaaPoista
  19. anonyymi: niinku sivupalkissaki sanotaan niin ''I like my money right where I can see it - hanging in my closet'';) mutta älä huoli ei se koko raha tosiaankaan mene vaatteisiin vaikka kuinka niin haluaisin.

    VastaaPoista
  20. alkaa ärsyttämään aina kun joku anonyymi sanoo jotain ihan asiasta niin sä vastaat aina ''sähän mun elämästä tiiät kaiken''

    VastaaPoista
  21. ei liity postaukseen mutta ootko ikinä tilannu asokselta?:-) jos oot nii onko turvallinen, kauan kestää tulla, ja eroaako se jotenki muista nettisivuista, paljon postimaksut jne? olis kiva jos vastaisit :) <3

    VastaaPoista
  22. anonyymi: oon tilannu pari kertaa ja mun mielestä oli ihan turvallista tilata ja tilaukset tuli suht nopeesti:)

    anonyymi: iisalmes:D

    VastaaPoista
  23. ei maksa ku 60e junat......

    VastaaPoista
  24. ihana asu! :)


    http://llovewantneed.blogspot.com/

    VastaaPoista
  25. Milloin tulee uutta postausta, ois kiva nähä kuvia sieltä Kalajoelta (?) :))

    VastaaPoista
  26. mikä kamera sulla on kun nää kuvat on aina niin kivan tarkkoja ? Tosi kiva blogi sulla :)

    definitelymaybe-ronja.blogspot.com

    VastaaPoista
  27. anonyymi: varmaan vasta huomenna, nyt on sellanen olo etten jaksa purkaa ees mun tavaroita joitten joukossa se kamera on

    ronja: olympuksen e-510:)

    VastaaPoista
  28. "anonyymi: eiköhän se kuule oo ihan mun oma asia mihin rahani käytän, sitä paitsi mun vanhemmat ei tosiaankaan kustanna mulle kaikkea:D sähän tunnutkin tietävän kaiken mun elämästä."

    niin onkin oma asia. mutta jos kerta sulla ei oo rajatonta budjettia, kannattaa ehkä miettiä että onko varaa mennä sitten muualle jos aikoo käyttää kaikki rahat vaatteisiin. ihan hyvin vois vähän uhrata siitä palkasta noihin omiin reissuihin, ja niin pitäskin. ite en kehtais edes laittaa porukoita täysikäsenä maksamaan omia kuluja, mut totta kai jokainen tekee miten tekee.

    oonko jossain vaiheessa sanonu että vanhempas kustantais sulle kaiken? enkä oo sitäkään väittäny että tietäisin kaiken sun elämästä. en vaan ymmärrä, miten joku täysikänen voi olla noin epäkiitollinen siitä, että vanhemmat sentään kustantaa JOTAIN. jos saat töistä 800 euroa, sillä kyllä saa aika helvetisti vaatteita ja reissuja helsinkiin, ja luulis sitä muuhunkin riittävän vielä rahaa, ettei vanhempien tarvii maksaa.

    "anonyymi: kuka on sanonu että koko raha menee vaatteisiin? ei se oo kuule ilmasta matkustaa täältä hevon vitusta helsinkiin ja on mulla paljon muitaki juttuja mihin rahat menee."

    ihan vaan btw, tuolla aiemmin sanoit että koko palkka menee vaatteeisiin+helsinkiin, että taisit puhua ittes pussiin :)))) rehellisyyttä peliin.

    VastaaPoista
  29. Minkä merkkiset noi farkkushortsit on? Tai mitä niissä lukee siinä lapussa:D

    VastaaPoista
  30. anonyymi: no sovitaan sitten vaikka niin:D mä en halua setviä täällä että mihin rahani käytän, ja ei sillä pitäs olla kyllä mitään väliä muutenkaan sulle tai kenellekkään muullekkaan. mä tottakai oon kiitollinen siitä että porukat kustantaa mulle edes osan, ja oon kyllä hyvinkin tietonen siitä et sit ku muutan pois niin mun pitää pärjätä omillaan. sikshän niitä vaatteita kannattaaki ostaa nyt koska sitten myöhemmin ei oo niin usein varaa ostaa:)

    VastaaPoista