23.7.2011

delicious

Kesässä yks paras asia on ehdottomasti ruoka. Nyt viime viikkoina on tullu herkuteltua kaikkee hyvää ja jotain herkkuja oon saanu kameralleki asti. Nälkähän täs tulee:D

Äiti leipo taas joka kesäseen tapaansa mansikkakakun tuoreista mansikoista.

Kokkailtiin roopen kanssa normaalilla kaavalla eli roope grillas ja mä tein kaiken muun. Ehkä mun olis pitäny hoitaa se grillaaminenki kuten noista palaneista pihveistä voi päätellä... Salaattiin tuli kirsikkatomaatteja, maissia, halloum-juustoo, mozzarellaa ja makaroonia.

Mun serkut tuli tänään kyläilee joten väkersin sitten valkosuklaa-daimkakun. Parasta tehä tollasia kaloripommeja vaan sillon ku tietää et on monta syöjää ettei voi ite pistellä enempää ku sen yhden palan:) Leivinpaperi pilaa ton kuvan, mutta siis kakun pohjana oli murustettuja dominokeksejä.

Minipatonki jonka sisällä oli kanaa, salaattia, tomaattia, hampurilaiskastiketta ja aurajuustoo. Toinen versio oli muuten sama mut aurajuuston sijasta oli mozzarellajuustoo.

Tuliko nälkä?

12 kommenttia:

  1. No tuli nälkä:D Juon vaan kahvia, ehkä pitäs etsiä kaapeista jotain ruokaakin. Vaikka ei sieltä tällaisia herkkuja löydy! Löytyiskin..

    VastaaPoista
  2. tuli todellakin!

    sori ku nyt utelen mut ettekös te eronnu roopen kaa? vai oonko nyt ihan väärässä..

    VastaaPoista
  3. anonyymi: kyllähän me erottiin:)

    VastaaPoista
  4. herranjumalavita sentään miten herkun näkösiä ruokia! tuutko tekee mulleki ruokaa<3

    t. ei mitään syötävää kotona ja viimeiset rahat meni tallinnaan viinoihin (:D)

    VastaaPoista
  5. Inhoon sun blogia kun aina on tälläisiä julmuuksia täällä!!

    VastaaPoista
  6. nälkää tuli!

    ps.pakko mun jatkaa että jos te roopen kaa erositte nii miks te sitte grillailette yhessä:o:)

    VastaaPoista
  7. anonyymi: mää en tiiä nyt yhtää mistää mitää mitä tapahtuu:D

    VastaaPoista
  8. ää pakko sanoo tohon "ps.pakko mun jatkaa että jos te roopen kaa erositte nii miks te sitte grillailette yhessä:o:)" kommenttiin yks juttu koska oon kuullu niin paljon tollasta lähiaikoina (no en ehkä grillaamisesta mutta silti:D)

    mä kans erosin mun poikaystävästä jonka kanssa olin seurustellu kolme vuotta ja jatkettiin kuitenkin tapaamista ja soittelua ja hengailua jne. ja kukaan ei tajua sitä!! ihan niinku meidän pitäs haukkuu toisiamme ja heitellä toisiamme tavaroilla ihan vaan siks ettei enää seurustella. en tiiä miten teillä menee mutta teki vissii seurustelitte pitkää, mutta mun mielestä on älytöntä kun mekin erottii hyvissä väleissä ja se on ollu mulle läheinen ihminen jo vuosia jonka kanssa oon jakanu ilot ja surut niin minkä takia en sais pyörii sen kaa muuten vaa vaan koska se on mun EXÄ!!

    haha kiva avautuminen ja purkautuminen mutt voin sanoo vielä että ihanan näkösiä ruokia ja oot tosi nätti ja sulla on kiva blogi! =)

    VastaaPoista
  9. toi kakku ei oo kyl hyytyny tarpeeks, iha löllöö:D

    VastaaPoista