26.7.2011

high heels x3

Mun nellyn kenkätilaus saapu eilen ja tällaistapa paketista löytyi:

Kerranki kaikkee muuta paitsi mustaa, mähän alan jo edistyä:D Noihin valkeisiin ja ruskeisiin oon ihan rakastunu ja niillä on yllättävän helppoo kävellä, mut noista punasista oon vielä vähän epävarma. Mua vähän mietityttää et missä mä noita käyttäisin ku noi on sen verran hankalat kävellessä. On noi silti tosi nätit ja kivan värikkäät. En osaa oikeesti päättää!

Mitä mieltä ootte - pidänkö noi punaset vai en?

11 kommenttia:

  1. Kannattaa lähettää punaiset pois jos kävellessä tuntuu huonolta. Vaikka ne ovat nätit ja kivan värikkäät, nii tuskin sä niitä tulet käyttämään jos pahalta tuntuu jalassa :) Noi ruskeat ja vaaleat on ihanat! Paljonko oli hintaa?

    VastaaPoista
  2. IHANIA, valkoset on mun lempparit. <3

    VastaaPoista
  3. mintsu: en muista hinnoista muuta ku että noi kaikki makso yhteensä n. 55e:D eli halpoja oli kaikki

    VastaaPoista
  4. samaa mieltä kun mintsu, ei kannata pitää jos on huonot kävellessä. mutta ihania kyllä kaikki !

    VastaaPoista
  5. älä pidä punasia!

    noi ekat on täydelliset ♥

    VastaaPoista
  6. kivoja kaikki!:) mut jos nuilla punasilla on hankala kavella, niin kannattaa palauttaa, kun muuten ne varmaan jais vaan hyllyyn. sit saat ostettua jotkut muut tilalle:D

    VastaaPoista
  7. sulla oli tosi hieno wanhojen mekko :) ja oot muutenki nätti ! asut sä vielä iisalmessa ? :D

    VastaaPoista
  8. henna: kiitti:) asun ikävä kyllä:D

    VastaaPoista
  9. kannattaa ehkä palauttaa nuo punaiset, jos tosiaan vähänkin huonot jalassa eikä mullakaan tuu mieleen missä noita käyttäis... baarissa, paitsi jalat tekis varmaan kuolemaa melko nopeasti :D

    VastaaPoista
  10. Mulle tuli kans pari päivää sit noi vaaleet kengät ja sit samanlaiset ku noi ruskeet mut lilan väriset, ja pakko sanoo et noi vaaleet on _aivan_ ihanat! ja helppo kävellä. Lilat kylläki jouduin palauttaa ku oli vähä liian pieni koko niissä:(

    VastaaPoista
  11. noi ekat kengät on ihan tajuttoman kivat!

    VastaaPoista