10.7.2011

I don't speak german but I will if you like

Takana tän tuppukylän kesän ja varmaan koko vuoden kovin tapahtuma, oluset. Tän vuoden oluset oli ainaki mun mielestä melko laimeet, mut niin oli kyllä esiintyjätki. Ite alueella en käyny vaikka mulla olis ollu lippu, mut sen sijaan tuli piipahdettua eilen backstagella. Perjantaina juotiin pari(kymmentä) shottia liikaa ja meno oli sen mukasta ja seuraavana päivänä meno sen mukasta vasta oliki... Heräsin eilen tosiaan siinä neljän aikaan, koomasin ehkä tunnin, rupesin laittautuu ja kuuden aikaan olin jo menossa. Ei tosin maistunu juoma niin hyvin perjantain jäljiltä:D Nyt kuitenki sen enempää höpöttämättä muutamat kuvat viikonlopulta. Ainiin nyt kuvissa näkyy noi mun hiukset, aika radikaalisti tosiaan lähti pituutta pidennyksistä koska nyt noi on saman pituset ku mun omat hiukset.

Mä tosiaan lähden tiistaina laivalle ja piipahdan ruotsissa tuhlaamassa loputki mun palkkarahoista. Risteilyn jälkeen jään sitten vielä pariks yöks helsinkiin, joten tänne palailen sitten luultavasti viikon päästä. Ajattelin kuitenki ajastaa pari postausta että ei tuu ihan niin pitkää postaustaukoo:)

8 kommenttia:

  1. toi sun kaveri oona on kyl tosi laiha...

    VastaaPoista
  2. toi sun kaveri oona on kyl tosi laiha...

    VastaaPoista
  3. lol oona haluaa vaan huomiota tuolla sen laihduttamisella

    VastaaPoista
  4. täh eihän tuolla oo mitään kuvaa jostain tytöstä joka ois laiha? wtf?

    VastaaPoista
  5. anonyymi: kommentoijat vissiin tuntee tämän kyseisen kaverin:D

    VastaaPoista
  6. ompa ihana toi sun valkee pitsihame! itseasiassa ihailin sitä jo siellä olusilla :)

    VastaaPoista
  7. mistä toi sun iiihana pitsihame on?!

    VastaaPoista
  8. anonyymi: new lookista tilasin:)

    VastaaPoista