7.7.2011

mökkeilemässä

Eipä tässä muuta ku pari kuvaa eilisestä mökkeilystä, johon kuulu ihan perus saunat letut ja uimiset. Viimesessä kuvassa koreileeki mun söpö lettumaha. Oli muuten itikoitten lisäks ihan pirun paljon paarmoja liikenteessä ja nyt oonki täynnä paarman puremia. Mut ei se mitään, se kuuluu kesään.

Nyt mä alan valmistautua viikonloppua varten niinkin ihmeellisesti ku käymällä lenkillä, lakkaamalla kynnet ja muuta yhtä turhaa.

ps. 199 tilaajaa bloggerissa, kuka haluaa olla 200?

3 kommenttia:

  1. kenen kanssa olit mökillä ja kuinka monta kertaa päivässä ulkoilutatte tuota koiraanne.. kysyn vaan ihan mielenkiinnosta! :)

    VastaaPoista
  2. hmm, minkä takia mä en nää mitään lettumahaa missään? :D paitsi ruudun tällä puolen :)) oot niin söpö :)

    VastaaPoista
  3. anonyymi: ihan vaan mun porukoitten kanssa olin:) koira on tosi ison osan päivästä pihassa ihan vapaana joten sitä ei tartte sen kummemmin käyttää lenkillä, yleensä se käy kerran päivässä kunnon lenkillä.

    VastaaPoista