12.7.2011

nellyn tilaus

Mä huitelen tällä hetkellä laivalla ellen oo pudonnu mereen tai jotain muuta vastaavaa, mutta ajastin nyt nää nellystä tulleet pari juttua + helsingin tuliaiset.

Tollanen korsettihässäkkä jota käytän vissiin korkeevyötäröisten hameitten tai sortsien kanssa.

Tuoksuva vartalokimalle.

Paletti johon oon nyt jo ihan rakastunu. Tosiaan kerkesin tossa viikonloppuna käyttää tota jo aika reippaasti kuten näkyy:D

Käsivarren ympärille tarkotettu koru, tykkään!

Nää kengät ei tosiaan tullu nellystä vaan sain nää tuliaisiks helsingin zarasta ku mun kaikki mustat balleriinat on kuulemma jo niin huonossa kunnossa:D

4 kommenttia:

  1. toi korsetti näyttää kyl siltä, et se on lähinnä alusvaate....

    VastaaPoista
  2. Munkin on pitänyt kokeilla tuota Wet n wildin peitejuttua, mutten ole vielä saanut ostettua. Ainakin oon kuullut että on hyvää? (--: Söpöt nuo balleriinat! (:

    VastaaPoista
  3. Toi korsetti on ihan hirmuisen nätti! Ittellä on melkein samanlainen, mut ei oo vaan tullu missään käytettyä :) Ehkä vois senkin ottaa tuolt kaapista :D

    http://klipsiworld.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. mulla on sulle mun blogissa haaste, käy kattoo!:)

    VastaaPoista