4.7.2011

we drink vodka like it's water

Hellurei! On ollu nyt taas kaikkee mahollista joten ei oo ollu oikein mitään mitä päivittää. Mä oon nyt melkein neljän vuoden seurustelun jälkeen sinkku, joten elämä on ja alkaa olla nyt melko erilaista myös täällä blogin puolella. Mulla ei oo asukuvaajaa, mutta kyllä mä jotain keksin siihen asti että saan hankittua joko jalustan, kaukolaukaisimen tai molemmat.

Viikonloppu meni melko kosteissa merkeissä niinku jo mainitsinki edellisessä postauksessa. Lauantain jäljiltä selvisin töihin yllättävän hyvin ja ilman krapulaa. Nää kuvat on nyt siis lauantailta, jollon juhlittiin mm. hiltusen synttäreitä:
Kuvissa vilahtiki mun uus puhelin, eli nokian kosketusnäytöllä varustettu c5-03. Naureskeltiin ihan kivasti ku tossa puhelimessa on joku sellanen juttu että jos joku soittaa mulle niin sellanen puhuvan pään ääni sanoo soittajan nimen. En tajua miten saan sen otettua pois, kuulostaa nimittäin oikeesti aika koomiselta:D

Nyt sit eiliseen jollon oltiin mikael gabrielin keikalla. Taisin juoda liian monta fisua ja omenatoukkaa koska olin pitkästä aikaa kännissä ku käki ja nyt olo on tosiaanki sen mukanen...
Pointsit sille joka jakso kattoo kaikki kuvat:D Oliko kellää muulla yhtä kostee tai kenties vielä kosteempi viikonloppu ku mulla?

ps. taisin vähän rakastua mg:hen....

15 kommenttia:

  1. Harmi, että erositte :( Mutta aikas hauska viikonloppu sulla näytti olevan :D

    VastaaPoista
  2. http://www.horserider.fi/WebRoot/Kaupat/Shops/Horse/474B/E7DF/9B8D/08B8/0972/C0A8/071D/C488/Argentan_jalustin.jpg
    JalustIN

    http://www.lumenex.fi/images/525m_magnesit_jalusta_1004_381.jpg
    JalustA

    Pakko viilata :))

    VastaaPoista
  3. siis ootteko te nyt kuitenki ihan kavereita vielä roopen kanssa? :-) ettei ollu riitasa ero.

    VastaaPoista
  4. miks et laita kasvoihin itseruskettavaa jos muuten iho on niin ruskee?

    VastaaPoista
  5. anonyymi: ollaan väleissä:)

    anonyymi: koska mun kasvoista tulee ihan järkyttävän väriset, sellaset tumman oranssit:D

    VastaaPoista
  6. saaks kysyy että miks te erositte?

    VastaaPoista
  7. jane: siihen johti monet syyt niinku esim että roope sääti toisen kanssa mun selän takana ja ylipäätään se et ei voinu enää luottaa. sitten kans silläki on tietysti asian kanssa tekemistä ku oltiin niin pitkään yhessä näin nuorena:D

    VastaaPoista
  8. On viisasta ymmärtää, milloin on vielä hyvä aika erota! :) Jaksamisia, vaikka tottakaihan me vahvat naiset aina jaksetaan!
    Huippuja kuvia ja näkyy et on ollu tosi hauskaa :D Onnitteluja Aleksille!

    VastaaPoista
  9. Hyvää sinkkukesää!!!! Seurustella kerkiää sitten, kun ei jaksa juhlia.

    VastaaPoista
  10. tervetuloa sinkkujen joukkoon, täällä on ihan kivaa :)

    Näyttäny olevan hauska viikonloppu.. itellä toivottavasti seuraava yhtä hauska.
    Btw, mäkin viime kesänä vähän ehkä rakastuin MG:hen :DD Ens lauantaina uudelleen Summer up:ssa sitä kattelemaan.

    VastaaPoista
  11. Eiku kivan paljon kuvia :)

    VastaaPoista
  12. söppänä !! :) ja kostee viikonloppu on ihan hyvästä, aina silloin tällöin.

    VastaaPoista
  13. onko noi pojat noissa keikkakuvissa sun kavereita? Pyry ja tää tumma? mistä tunnet ne?

    VastaaPoista
  14. anonyymi: pyryyn tutustuin tossa viime vuonna ku se oli mun synttäribileissä ja sit nikoon tutustuin nyt ku se oli pyryn mukana iisalmes:D

    VastaaPoista
  15. Ihanaa samapaikkakuntalaisia poikia, siis niko ja pyry:D Hyvä ku tulee tuttuja naamoja iha randomisti vastaa haha on internet ihmeellinen paikka

    VastaaPoista