17.7.2011

you can tell everybody this is your song

Jäin torstaina vielä pariks yöks helsinkiin ku pojat oli siellä. Pitkien päikkäreitten jälkeen oli tarkotus lähtee korkeasaareen mut jostain syystä löydettiin roopen kanssa ittemme lintsiltä. Mä uskallan mennä kyllä kaikkiin laitteisiin mut silti oon loppujen lopuks ihan pelkuri. Ukko oli kaikista pahin ku siihen piti jonottaa varmaan tunti ja joka kerta näki miten ihmiset tuli naamat valkeina takasin siitä ja harvaa nauratti. Sitten löysinki itteni etummaiselta paikalta tärisemästä ja taisin mä pari kyyneltäki tirauttaa:D Pidin silmät kiinni kokoajan ja selvisin just ja just hengissä.


Käytiin syömässä lintsin jälkeen chillissä ja näin herkulliselta (ja isolta) mun annos näytti:

Sen määrän lisäks mitä ostin tukholmasta sorruin ostaa vielä helsingissä pari juttua. Ennen helsingin shoppailuja mun matkalaukku näytti tolta ku alemmassa kuvassa, joten päädyin sitten lopulta raahaa ne ostokset kotiin isossa muovipussissa.

Päädyttiin sitten suoraan shoppailujen jälkeen johonki pieneen kapakkaan juomaan ja siitä matka jatku pasilaan 3,90 euron pitsoille. Illan aikana tuli sitten eksyttyä myös bäkkärille ja kaivohuoneelle jukka pojan keikalle. Aamuyöllä käveltiin miljoonan kilometrin matka kaivohuoneelta keskustaan ja mäkkärin sekä yöbussin kautta ''kotiin.'' Nukkumaan mä taisin rueta siinä viiden aikaan ja tosiaan aamulla piti keretä 11 junaan, täpärälle meni mutta kerkesin just ja just.

Sellasta tällä kertaa, pakko kyllä päästä helsinkiin tänä kesänä vielä uudestaan vaikka varaa ei kyllä olis:D

9 kommenttia:

  1. Onks toi jasper pääkkönen!?!?!:O♥

    VastaaPoista
  2. anonyymi: kyllähän se taitaa olla:)

    VastaaPoista
  3. yhyy jasper:(((((((((((((((

    VastaaPoista
  4. ootteko roopen kanssa taas yhdessä vai muuten vaan hengaatte? :)

    VastaaPoista
  5. niin ja ihan mahtava toi ismo-paita!! :D kai tiedät mistä se on ostettu?

    VastaaPoista
  6. anonyymi: ei olla

    anonyymi: se on vissiin teetetty:D

    VastaaPoista
  7. Et Kai oikeesti luule että toi on antti Polvijärvi? XD

    VastaaPoista
  8. anonyymi: joo siis tottakai mä luulen!!!! hohhoijaa:D

    VastaaPoista
  9. Hahah ei oo todellista! Oon lukenut blogias jo pidemmän aikaa ja oon tämän postauksen ohittanut ihan kokonaan. Olin itse tuolla samalla keikalla, ja toisiks viimeisessä kuvassa heiluva käsi on mun! Kurjaa että oon ollut ihan sun vieressä mutta en huomannut moikata :D

    Joka tapauksessa tsemppiä tähän blogiin! Yksi aivan ehdottomista lemppareista :)

    VastaaPoista