3.8.2011

change of plans

Nyt jotain iiihan random kuvia:

Tän päivän kokkailuja, eli kermaperunoita, lihapullia ja pippurikastiketta. Nam!

Äitiltä kiva ylläri.

Mun kännykkä on onnistunu kerranki pysymään paria pientä naarmua lukuunottamatta ehjänä. Laitoin tohon pari päivää sitten suojuksen näyttöön ja hyvin olen näköjään laittanutki...

Hempeitä sävyjä vaaterekillä.

Lempparijakku jolle tulee varmasti paljon käyttöö syksyllä.

Mun oma pieni muru jonka kuolemasta on tänään tasan 5kk. Ikävä on ihan valtava<3 Viereisessä taulussa meijän irina ja huonosti näkyvä siskon koira pinja joka on melkein ihan yhtä rakas.

Cheap mondayn musta verkkohame jonka ostin viime lokakuussa lady gagan keikkaa varten. Ei oo tullu muuten käytettyä, ehkä pitäs.

Koruja, joitten joukosta puuttuu ikävä kyllä forever21:n ristikoru jonka oon onnistunu hävittää.

Kadonneista koruista puheen ollen löysin vihdoin kadonneen jc:n pääkallosormuksen:)

Kivan pirtsakan värinen paita joka löytyi joskus kirpparilta.

Sain eilen mun vaatekaapin järjesteltyä. Ei ehkä näytä siltä noitten mun viikkaustaitojen perusteella, mutta siistimpää kaapissa nyt on ku aiemmin ku oon vaan survonu kaiken sinne väkisin miten sattuu...

Kaapista lähti ton verran vaatetta kirpparilla myyntiä varten. Iisalmelaiset, kannattaako mun myydä louhenkadun kirpparilla vai siinä keisarinkulmalla? Vaatteitten lisäks myyntiin päätyy luultavasti jotain koulukirjoja.

Loppuun vielä pieni piilomainonta. Mua ei kyllä haittais yhtään jos pepsi max sponssais mua:D

Eilen onnistuin rehkii salilla selkäni tosi kipeeks joten nyt taidan salin sijasta lähtee ihan vaan lenkille. Palaillaan luultavasti vasta viikonlopun jälkeen, juhlikaahan pipeen lähtijät munki puolesta!

adele - someone like you
Tän hetken yks lemppari kappale:)

12 kommenttia:

  1. meiänki piti lähtee pipeen mut ei sit ollakkaa menos:/

    VastaaPoista
  2. ilmottele ku oot vieny vaatteita yms myyntiin ja minne nii meen tsekkaa! :-)

    VastaaPoista
  3. Ehdottomasti louhenkadun!

    VastaaPoista
  4. Jos keskustaan haluat viiä myyntiin nii siihen louhenkadun. Mut muuten paras kirppis myymiseen on mun mielestä yrittäjänkujan (?) kirppis, mikä on siellä cittarin lähellä, ku siellä voi ostaa kortillaki jos ei käteistä oo mukana ja löyty jtn kivaa.. :)

    VastaaPoista
  5. vie ehottomasti louhenkadulle. ja jos et käytä tota hametta myy sekin siellä ;)

    VastaaPoista
  6. mä en voi uskoa, että mä luin koko sun blogin alusta aina ihan loppuun saakka ! rakastan sun vaatteitas, haluisin pukeutua itekki just samantapaisiin vaatteisiin ku sä, meil on niin paljon samanlaisia ideoita ::D mua vaan harmittaa se, että asun ite tämmösessä pienessä kylässä, ja lähimpään kunnon kaupunkiin on matkaa sen 40km enkä pääse sinne kovin usein, kerran kaksi kuukaudessa korkeintaan ): tilatakkaan en aina uskalla, koska sitte taas tulee se, että ne vaatteet ei suurin osa koskaan sovi jostakin kohtaa ja joutuisin palauttamaan lähes kaikki ): sä oot puhunu aika monesti tosta vaatteiden myynnistä ja oisko mitenkään mahollista, että joskus myisit sun vaatteitas esim sun blogin kautta, laittaisit iha huutokaupan pystyyn ? mä olisin ainaki todella innokas huutelija, saattaisin viedä kaikki sun vaatteet :D

    anteeksi tämmöne raamattukirjotus, mut mä todellaki toivoisin että sä edes harkitsisit sitä huutokauppajuttua ::) ja onneksi olkoon, sait uuden lukijankin ! (ihan ku sillä olis suurikin merkitys, ku kuulun nyt niihin 230 muuhun lukijaan :D)

    VastaaPoista
  7. JJULIA: kiitti tosi paljon kivasta kommentista:) mä en oikein tiiä siitä netissä myymisestä ku en handlaa oikein noita postitusjuttuja sun muita, mut ei sitä tiiä jos vielä jossain vaiheessa myyn netissäkin:) lukijoita mulla on tällä hetkellä eri listojen kautta ehkä vähän yli 500 mut ei sitä oikein tajua ja aina on kivaa huomata jos on tullu uusia lukijoita:) kiva että tykkäät!

    VastaaPoista
  8. myy toi hame!!!!:)

    VastaaPoista
  9. ja muista sit ilmottaa mikä päivä v iet sinne kirpparille niitä vaatteita!!

    VastaaPoista
  10. louhenkadulle ehottomasti jos haluat keskustaan viiä, mut yrittäjänkadun/kujan tjsp kirppis on kyllä ihan se parhain omasta mielestäni - juuri ehkä ton korttijutun takia ja siellä on muutenkin ollu eniten omaa silmää miellyttäneitä juttuja :) se on siel huiskulan / profilen tai siel lähellä, peltosalmella päin. ilmota sit pöytä ja millo viet sinne, meen tsekkaa!

    VastaaPoista