11.8.2011

I used to watch you treat the streets like runway

Takana iisalmen h&m:n avajaiset ja fiilis on lähinnä ahdistunut. Tottakai oon innoissani siitä että nykyään voin kävellä melkeinpä joka päivä mun lempikauppaan jos vaan haluan, mutta enemmän mua ärsyttää. Ärsyttää se, että koska mä tuskin oon ainoo joka niitä vaatteita sieltä ostaa, on oikeestaan 100% varmaa että jollain vastaantulijalla on sama vaate. Ei tollanen mitään haittais isommassa kaupungissa, mutta nyt ku kyseessä on näinki pieni kaupunki nii se on ihan välttämätöntä että kohta kaikilla on entistä enemmän samoja vaatteita. Jos satun näkee vaikka kivan mekon, tuskin pystyn ostaa sitä koska mua vaan häiritsee niin paljon jos joku tulee samanlainen päällä vastaan. Toivon tosiaan et kukaan muu ei oo näin outo ku mä, koska mua ärsyttää itessäni tää piirre ajottain aika paljonki:D

Pari juttua mulle tarttu lopulta mukaan, eli jo pitkään kaivatut mustat farkut sekä tollanen kiva vähän läpikuultava paita. Voitteko kuvitella että olin paikalla puolentoista tunnin päästä avaamisesta ja jo siihen mennessä yhistä neuleista oli menny kaikki koot? Ihan totta, pienin koko mikä oli jäljellä oli L ja sitäki vaan yks kappale. Neule jäi kuitenki vaivaa mua joten käskin äitiä ostaa mulle huomenna sellasen vaikkapa sitten siinä L-koossa. Vielä pitäs päättää et haluunko sen neuleen valkeena vai ruskeena. Mun loistava tuuri tuli muuten taas nähtyä, nimittäin en tienny et avajaispäivänä on tarjous että kaikista yli 50e ostoksista 10e alennus niin mun ostokset makso sitten just 45e. Niin ja kotiin tullessani löysin tarjouslapun -10% kaikista tuotteista....
Yllä olevassa kuvassa se kaikkien parhain ostos eli laukku seppälästä. Onhan tota tullu metsästettyä pariinki otteeseen aiemmin, varsinki kuopiossa. Ekalla kerralla seppälä oli kerenny mennä kiinni, toisella kerralla olin kuopio rockin jälkimainingeissa (lue: krapulassa) lähössä ku mentiin seppälän ohi joten piipahdin kattoo laukkua sieltä mut ei siellä sitten ollu mitään laukkuja edes myynnissä. Mun oli sitten tarkotus ostaa laukku iisalmesta mutta seppälän kohdalla huomasinki kivaks ylläriks et ei siinä mitään seppälää enää ole. Oon hyvin perillä asioista... Nyt siis ku uus seppälä aukes niin sinne vaan ja laukku on nyt mun. Saatan kyllä ihan pikkusen suuttua jos nään jollain muullakin täällä tollasen, nää on taas näitä mun outouksia:D

Tän päivän asua.

Kokkasin muistaakseni toissapäivänä aivan laittoman hyvää ruokaa, eli lankkupottuja ja paahdettua leipää jonka välissä kanaa, rehuja, juustoraastetta ja american BBQ-kastiketta. Siis oikeesti toi oli ihan älyttömän hyvää ja tosi pieni homma tehä. Lisäks oli nachoja ja salsaa joista en kuitenkaa kuvaa räpsässy.

Oon majaillu viime aikoina aika paljon roopen luona ja mulle onki muodostunu jo vakioks toi roopen paita. Voisin mielelläni napata ton kotiin itelleni mut ei taida onnistua:D

Jaahas jaksoin tällä kertaa höpötellä vähän enemmänki. Ajattelin että voisin tehdä tässä joku päivä taas sellasen 100 things about me -postauksen mut katotaan saanko ihan sataa kasaan. Kivaa torstaita, kouluun palanneet kärsikää!

27 kommenttia:

  1. "Ärsyttää se, että koska mä tuskin oon ainoo joka niitä vaatteita sieltä ostaa, on oikeestaan 100% varmaa että jollain vastaantulijalla on sama vaate"

    "Saatan kyllä ihan pikkusen suuttua jos nään jollain muullakin täällä tollasen..."

    voi kuule, ei niitä kauppoja tonne tehty vaan sua varten, deal with it

    VastaaPoista
  2. anonyymi: aijaa oonko väittäny niin:D taisit ottaa ton jälkimmäisen vähän liian tosissaan, miten ois rivien välistä lukeminen?

    VastaaPoista
  3. haha, kivat niille jotka ottaa noi sun kommentit tosissaan! : D Aiivan varmasti vituttaa muitaki, iha niinku suaki, jos oikeesti joka toisella vastaantulijalla on samanlaiset vaatteet päällä, etenki jos haluu ees vähän erottua porukasta. Sit on jotai tekstiilikaksosia koko Iisalmi täynnä! Vähä niinku yläasteella oli "in" h&m hupparit ja niitä oli kaikilla.. Saa nähä..

    VastaaPoista
  4. Mulla oli kyllä toi ennen sua (ostin monta viikkoo sitten täältä iisalmesta), joten nyt kyllä suutuin pikkusen kun ostit samanlaisen.... ärrr!!!

    VastaaPoista
  5. aa oot niiiin ihana! :-) mäki meinasin tänään mennä sinne avajaisiin, mut tulin siihen tulokseen että se on niiin täynnä joten jätin suosiolla käynnin maanantaille, jos sillon vaikka olis tilanne vähäsen rauhottunu.

    VastaaPoista
  6. anonyymi: aivan:D


    anonyymi: noniin eli vihdoin päästään selville näistä vittuilijakommenteista, heiluttelehan ihmeessä sitä laukkuas oikein näkyvästi:) haloo miten tyhmä pitää olla että ei ton vertasta osaa lukee rivien välistä?

    anonyymi: joo voi olla et ens viikolla on jo paljon rauhallisempaa:)

    VastaaPoista
  7. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  8. hehheh ihan pakko kysyy et mitä mieltä olit kuitenki tosta iisalmen ostoskeskuksesta? oliko ihan positiivinen yllätys vaii?:D ite yllätyin et oli ne siitä ihan kivan näkösen saanu tehtyä vaikka aika pieni paikka onkin :)

    VastaaPoista
  9. höö paljon toi laukku maksoi?:) harmittaa kun toi olis ollut tosi kiva mutta en kehtaa nyt ostaa sitä kun sulla on sellanen... :D

    VastaaPoista
  10. paljon noi mustat housut maksoi ja minkälaiset ne on päällä? kuvaa?:)

    VastaaPoista
  11. joo pakko sanoa, että oon huomannu itessäni samaisen piirteen. Ite asun niinkin hienolla paikkakunnalla kuin hyvinkää (n. 60km helsingistä) ja tänne on ensi keväänä valmistumassa ostoskeskus jossa on kaikki mahdolliset liikkeet...

    VastaaPoista
  12. ihanat noi mustat kengät! Mistä ne on ja paljon maksoivat? :)

    VastaaPoista
  13. anonyymi: pakko myöntää ettei tullu pahemmin vilkuiltua minkä näköstä siellä on ku oli niin kiire shoppailemaan:D

    anonyymi: makso 30e, en oo ihan varma mut noita ei tainnu enää ees olla jäljellä:)

    anonyymi: tukholman h&m:ltä, kruunuista euroiks käännettynä hintaa tuli muistaakseni vajaa 20e, en tiiä paljon suomessa maksaa:)

    VastaaPoista
  14. anonyymi: mustat housut makso 20e ja vissiin vähän mukavammat ku normaalit farkut ku noi on sellasta vähän joustavaa:D laitan kuvaa sitten kunhan on jossain asussa ne

    VastaaPoista
  15. diy-projektis on paljon kivempia lukea kun nää "ostin iisalmen h&m:ltä"

    VastaaPoista
  16. anonyymi: okei oon ostanu kaks juttua iisalmen h&m:ltä et en ehkä lähtis yleistää:D en oo nyt tehny mitään diy-juttuja, pitäs keksiä jotain

    VastaaPoista
  17. 25 e maksaa mustat kengät h&m

    VastaaPoista
  18. joo hei mulla on siis ihan sama juttu ku sulla eli asun porvoossa joka on ihan yli pieni kaupunki ja tänne on ens vuoden puolella tulossa h&m ja se vaan jotenki tympii niiiiin paljon :D kyllähän nykyäänkin monet käy hesassa ostamassa h&m:än vaatteita mut nyt ku se tulee ihan tänne nii se on jotenki ärsyttävää! voi meitä, täytyy vaa koittaa selviytyy :D

    VastaaPoista
  19. hohhoh... neidit kuulkaa, h&m on sellainen yhtiö että sen vaatteilta ette voi välttyä kuin ehkä nepalissa :D jos todella haluatte olla yksilöllisiä niin ainut keino on OMMELLA VAATTEENNE ITSE!

    VastaaPoista
  20. eiköhän iisalmelaisilla oo ennenki ollu aika paljo h&m:n vaatteita että ei se tästä nyt varmaa hirveenä muutu. toivottavasti ainakaa.

    VastaaPoista
  21. anonyymi: se on kyllä totta mut kyllä musta tuntuu et nyt niitä alkaa olla vielä enemmän ku kuitenki tulee käytyä paljon useemmin h&m:llä ku ei tarvii matkustaa esim kuopioon asti: )

    VastaaPoista
  22. no älkää ostako sieltä hm:ltä niitä vaatteita ni ei tarvi itkee

    VastaaPoista
  23. selasin äsken jonkun minulle aivan tuntemattoman kuvia ja selasin kommentteja ja leukani loksahti auki kun näin sinun nimesi kommenteissa!:D että sellainen piristys tähän iltaan:)

    VastaaPoista
  24. http://weheartit.com/entry/13242852
    http://weheartit.com/entry/13242871
    http://weheartit.com/entry/13234721
    http://weheartit.com/entry/13234609
    http://weheartit.com/entry/13234002
    http://weheartit.com/entry/13233989

    VastaaPoista
  25. paljon toi seppälän laukku makso? :)

    VastaaPoista
  26. anonyymi: niinku tuolla ylempänä jo sanoinki niin 30e:)

    VastaaPoista
  27. joo no on se aika ikävää, jos jollain toisella on samanlainen vaate, mutta ajattele, että se oli sulla ensin :D ja ite kävin just tänään tuolla Iisassa ja noo se on aika hieno, mutta ei se vielä ollu sellanen kiva, kun kaikki oli niin uutta, ja tavaraa niin vähän :)

    VastaaPoista