25.8.2011

if I share my secret you're gonna have to keep it

Pakenin hetkeks tuolta terveystiedon tehtävien keskeltä tänne blogin puolelle. Tänään oon käyttäny kevyet neljä tuntia noihin itsenäisiin tehtäviin ja tosiaan terveystiedon tehtävistä en oo saanu edes yhtä valmiiks.. Saatuani sen toivottavasti vielä tänää valmiiks oiski sitten enää kevyet yhdeksän esseetehtävää jäljellä. Olis ehkä pitäny sittenki mennä sinne kurssille istumaan:D

Harmittaa ku mulla ei oo nyt aikaa postata muuta ku asukuvia päivä toisensa jälkeen, mut on näin vissiin parempi ku ei mitään?

En oo yhtään jumiutunu noihin korkkareihin en.. Noilla on vaan yksinkertasesti niin helppoo kävellä verratuna melkeinpä kaikkiin muihin mun korkkareihin. Oon nyt jumiutu ylipäätään korkkareihin koska mun jalat näyttää entistä paksummilta jos on vaikka ballerinat jalassa. Ainiin toihan mun sulkakoru on tosi ehjä kuten tosta viimesimmässä kuvassa näkyvästä solmuviritelmästä voi päätellä...

Huomenna luvassa ois ylläripylläri taas juhlimista, mut yritän ennen sitä käydä täällä blogin puolella postaamassa asukuvat. Mua ärsyttää ku keksin aina ihan yllättäen vaikka koulussa jonkun kivan asun mutta sitten unohdan sen samantien. Ois ehkä vähän outoo kirjottaa ylös mut ei kai tässä muukaan auta ku tota ideoitten unohtelua tapahtuu oikeesti jatkuvasti:D

Kivaa viikonloppua kaikille! Ainiin ja pakko kiittää ku on tullu nyt viimeaikoina niin paljon kivoja kommentteja, heti tulee parempi mieli paskana päivänä ku lukee teidän jättämiä kommentteja:)

9 kommenttia:

  1. voi vitsi miten kaunis oot :) ja asukuvat on kivoja, niistä saa inspiraatiota :p

    VastaaPoista
  2. sulla on niin ihana tyyli<3 ja unelmahiukset,oon kateellinen ;<

    VastaaPoista
  3. voisitko tehä postauksen et miten teet noi kiharat?

    VastaaPoista
  4. tinna: en sen kummemmin ku piipparilla:)

    VastaaPoista
  5. hei tiiän tunteen, kun postattavana on vain asukuvat ja muuten elämä täyttyy arkena koulujutuista ja viikonloppuna juhlimisesta! mut ei se mitää, tällästä tää abin elämä on :-) niin ja btw asu oli kiva!

    VastaaPoista
  6. aivan ihana asu jälleen kerran ja toi panta on aivan ihana piristys :) tykkään!

    VastaaPoista
  7. sä et julkase niitä negatiivisia kommentteja..

    VastaaPoista
  8. anonyymi: aijaa, sähän sen tiedät:D itseasiassa tosi harvoin tulee sellasia kommentteja jota en vois julkasta, nyt ei oo tullu vähään aikaan. eli alahan kirjotella:)

    VastaaPoista