23.8.2011

if nothing's gained then nothing's won

Mulla menee kyllä ihan just hermot meijän nettiin joka on nyt temppuillu muutaman päivän. Parastahan tässä on se että mulla on enkku nettikurssina ja kyseinen kurssi pitäs saada suoritetuks kirjotuksiin mennessä. Tänään potutti myös hemoglobiinin ottaminen koska mä vihaan piikkejä enemmän ku mitään. Hämähäkitki on oikeesti kivempia ku piikit:D

Huomenna oiski sitten koulukuvaus ja mua vähän hirvittää se. Mulla on taipumusta aina epäonnistua luokkakuvissa, varsinki niissä yksityiskuvissa. Parempi onni tänä vuonna?

6 kommenttia:

  1. ihanan värinen toi villapaita! namnam

    VastaaPoista
  2. eikö tatskaa ottaessa iskeny piikkikammoa? vaikka neulahan se oikeesti on :D

    VastaaPoista
  3. janskiu: kyllähän se iski mut jostain syystä pidän verikokeitten ottamista vielä kauheempana: D

    VastaaPoista
  4. herkullisen värinen paita! mistä se on?=)

    VastaaPoista