22.8.2011

a knot

Nyt ei irtoo ton parempaa otsikkoo mut ei aina voi onnistua. Solmu viittaa päivän asuun eli jotain järkee tossa kuitenki on. Mut asiasta toiseen; oon ihan poikki. Päätin ottaa itteeni niskasta kiinni ja alottaa nyt ihan kunnolla sen mun pienimuotosen laihiksen. Kukkakepiks en aio tosiaankaan pyrkiä vaan ihan vaan vähän hoikentua. Koulussa oli jälleen kerran rankka liikuntatunti ja sen lisäks päätin vielä käydä illalla salilla ja vedin ihan kunnon rääkin. Ei ollu paljon vaihtoehtoja ku salilla vaaka näytti että kilo on tullu lisää. Oikeestaan kaks kiloo verrattuna siihen paljon painoin vielä pari viikkoa sitten edellisen laihiksen alotettuani. Nyt mä ihan oikeesti aion onnistua:D

Kiva ilme mut nyt ei keskitytä siihen vaan tohon huulipunaan. Mä vihaan tota ihan oikeesti. En muista ennen vihanneeni ainakaan näin paljon mut nyt voin vannoo etten käytä tota enää. Kokoajan pitää lisäillä ja levitellä miten sattuu jne ja paakkuuntuu ja haalenee ihan suun vierestä jne jne. Mun huulet on vielä niin hankalan muotoset et mikä tahansa huulipuna menee tosi helposti yli ja sitten onki kiva hinkata pois jotain punasta väriä. Taidan pysytellä huulirasvoissa:D


12 kommenttia:

  1. mistä toi koru on?:)

    VastaaPoista
  2. voo en oo ennen lukenu sun blogia mut oot mahdottoman söpö tyttö!

    http://liisamarian.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. anonyymi: forever21:ltä tilattu:)

    liia: kiitti paljon!

    VastaaPoista
  4. aa ihana toi koru!

    http//hennakatariina.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. no mutta hei mäki aattelin just alottaa urheilee ja syömään paremmin että mä voin tulla sua tsemppailee tänne aina :D jos nyt itekkään onnistun tässä :D

    VastaaPoista
  6. Ihan täydellinen asu! <3 mistä noi leggingsit on?

    VastaaPoista
  7. anonyymi: ginalta joskus tilattu:)

    VastaaPoista
  8. tyttö hyvä sä olet jo niin laiha ettei sun tartteis laihduttaa enää yhtään!:o ton vaan halusin sanoo, sun kroppas on perfecto! ja sun blogi on hirmu kiva:)

    VastaaPoista
  9. Mahtavalta näyttää tämä asu mun mielestä! (: Nuo korkkarit <3

    VastaaPoista