29.8.2011

let it rain over me

Mulla oli miljoona asiaa mistä kirjottaa mutta tietysti pää lyö nyt tyhjää ku on se hetki ku se kaikki pitäs kirjottaa. Alotetaan nyt vaikka siitä että lauantaina podin jäätävää krapulaa perjantain pikakännien jäljltä. Lauantaina ei siis alkoholi maistunu ja eilen oliki pitkästä aikaa krapulaton sunnuntai. Sää suosi joten vietin viis tuntia auringon alla terveystiedon kirjan kanssa. Aivan, aloitin vihdoin kirjotuksiin lukemisen:D Taisin saada onneks vähän väriäki, mikä on hyvä sillä auringonottokelejä tuskin on enää tulossa tänä syksynä.

Tänään mulla on ollu suoraan sanottuna paska päivä. Ei vaan oo tullu mistään mitään ja joka asia on vituttanu ja oon kiukutellu koko päivän. Ihanaa seuraa? Niin ja mua ahistaa se että syksy on ihan oikeesti tullu ku lehdet putoilee puista ja puut alkaa kellertää ja punertaa. Nyt mua ahistaa kuitenki kaikista eniten loppuilta itsenäisten tehtävien parissa, onneks tänään alkaa edes salkkarit:D

Pakko myöntää että kengät on vaan kuvausrekvisiittaa, oikeesti en lähtis noi jalassa minnekkään. Syy on yksinkertasesti se että noilla on ihan mahdotonta kävellä. Siis ihan oikeesti mahdotonta vaikka se niin oudolta kuulostaaki:D En tiiä mikä noissa on, ei oo vissiin platoa tarpeeks tai sitten kenkien malli on muuten vaan hankala.



9 kommenttia:

  1. tuleeks sulla helposti krapula vai juotko aina vaan niin perkeleesti? :)

    VastaaPoista
  2. michelangelo: ei mulle tuu ku sillo ku oon juonu paljon väkeviä, yleensä mulle ei tuu kovinkaan pahaa krapulaa ku en juo niin paljon shotteja yms:D

    VastaaPoista
  3. noi shortsit on täydelliset!! mistä ne on?:)

    VastaaPoista
  4. anonyymi: new lookista tilattu:)

    VastaaPoista
  5. siis sähän puhut nyt ihan ristiin :D eka sanot et sulle ei tuu sillo ku oot juonu väkevii, sit jatkat et sulle ei tuu darraa ku et juo väkevii =DD koska shotit=väkevii? mä en tajunnu :D

    VastaaPoista
  6. tinna: selitin vissiin vaikeeselkosesti mut kyllä tossa lukee että tulee krapula ku oon juonu väkeviä:D

    VastaaPoista
  7. http://janskuuu.blogspot.com/2011/08/tunnustus.html käy kattooo ois tollanen tunnustus sulle :)

    VastaaPoista
  8. aa joo sori :D tajusin ku luin pari kertaa!

    VastaaPoista
  9. omg älä pidä tota paita + shortsi yhdistelmii julkisilla paikoilla... äläkä tota paitaa ikinä minkää alaosan kanssa xdd

    VastaaPoista