4.8.2011

new name

Oon aina ajatellu että nothing wrong with being just a little bit vain on tajuttoman ja aivan liian pitkä nimi blogille. Parin päivän pähkäilyn jälkeen en oo keksiny uutta nimeä blogille joten päätin vaan lyhentää nykystä nimeä. Ihan kokonaan uus nimi olis saattanu olla huono idea ku sitä ei olis sitten osannu yhdistää välttämättä mun blogiin. Tein kans pari ulkonäkömuutosta joista huomattavin on tuo banneri. Entisessä bannerissahan oli ihan vaan jotain randomilla napattuja we♥heartitin kuvia kun taas nyt on ihan ite otettuja kuvia. Mitä tykkäätte?


7 kommenttia:

  1. tosi mukavan olone blogi - taidan jäädä seuraamaan :)

    VastaaPoista
  2. oon ihan 100% rakastunut suhun ( ei gay mielessä xDD), sun tyyliin, sun blogiin... oot vaan niin ihana... luin eilen yöllä sun koko blogin, uusimmasta postauksesta vanhimpaa ja kans ku ymmärsin ettet asu hlsingissä niin yllätyin, mutta joo oot niin ihana ja jos helsinkiin tuut käymää niin mielellään haluun tulla morjestamaan xDDD kiva tää mun suorapuheisuus

    VastaaPoista
  3. nyt on parempi banneri!

    VastaaPoista
  4. Kiva tää uusikin on, vaikka ei vanhakaan mun mielestä huono ollut :>

    VastaaPoista
  5. nimi on kivempi ja bannerikin kun on omista kuvista! :)

    VastaaPoista