21.8.2011

one hundred

Nyt ois vuorossa 100 juttua musta uudestaan. Edellisen tein yli vuosi sitten eli ois varmaan aikaki kertoo vähän lisää juttuja. Katotaan nyt keksinkö ihan sataa, yritetään!

1. asun iisalmessa ja oon asunu koko ikäni

2. haluaisin muuttaa helsinkiin ihan aluks ja sitten joskus tulevaisuudessa ehkä ulkomaille

3. mulle ei oo edelleenkään selkeytyny tulevaisuuden suunnitelmat koulun suhteen

4. se on ollu aina selvää että haluan työskennellä muodin parissa

5. mieluiten haluaisin stylistiksi ja sainki tietää tossa muutama kuukaus sitten että kouvolassa pystyy kyseistä alaa opiskelemaan
6. mua ärsyttää että suomessa on niin vaikee päästä kunnolla ja haluamallaan tavalla työskentelee muodin parissa

7.  kouvolan lisäks en luultavasti hae muualle, koska yksinkertasesti ei oo mitään mitä haluaisin opiskella

8. vihaan opiskelua...

9. ...ja se näkyy arvosanoissa ja koulumenestyksessä ylipäätään

10. matikka on mulle kaikista vaikeinta


11. mulla on tällä hetkellä kolmesta viimesimmästä matikan kurssista nelonen ja yks pitäs saada läpi jos meinaan saada lakin

12. ongelma piilee pitkälti siinä että mä en vaan jaksa kuunnella tunneilla ja keskittyä

13. jos mulla ei oo tunnilla juttukaveria niin piirtelen esimerkiks vihkoon tai viilaan kynsiä

14. pakko tehdä kokoajan jotain:D

15. mulle on muodostunu ilmeisesti tavaramerkiks se että lätkäsen aina luokassa laukun pöydälle

16. on vaan helpompaa ku kännykkä ja kaikki on siinä ihan ulottuvilla:D

17. kirjotan nyt syksyllä terveystiedon ja enkun

18. en oo alottanu vieläkään lukemaan...

19. motivaatio ois jees

20. keväällä kirjotan äikän ja ehkä psykologian, pitää vielä miettiä sitä


21. viime keväänä kirjotin ruotsin (uusintojen varalta)

22. mulla on ehkä huonoin itsekuri ikinä

23. siks mun painoki pysyy aina samana

24. jos lihon alan laihduttaa mut sit sorrun taas syömään ja kierre jatkuu

25. musta tuntuu et kukaan muu ei edes huomaa mun lihomisia ja laihtumisia:D

26. saatan huomata jopa saman päivän aikana peiliin kattoessani että oon lihonu...

27. ...vaikka se ei taida olla ees mahdollista?

28. mä rakastan laittautua pitkään ja hartaasti...

29. ...mutta välillä on kiva meikata ihan pikasesti

30. kesällä en jaksa meikata paljon ollenkaan


 31. täytettyäni 18 on viikonloput kuluneet aika pitkälti baareissa

32. en ite jaksais aina lähtee baariin mutta silti sinne tulee aina jotenki päädyttyä

33. eilen viimeks suunnitelmana oli kokkailla ja kattoo leffaa mutta löysin itteni lopulta baarista

34. en silti jaksa stressata tollasista koska oon kuitenki nuori ja nyt pitää ottaa ilo irti kaikesta

35. mä innostun tosi helposti

36. kuten oon varmaan aiemminki maininnu niin mä rakastan suunnittelemista

37. sitten masennun ja suutun ja mökötän jos suunnitelmat kusee

38. mä vihaan kaksnaamasuutta, just sellasta että esittää päin naamaa mukavaa mutta sitten selän takana onki ihan muuta

39. mä en haluu olla kenenkään kanssa huonoissa väleissä, ja vihaan itessäni ehkä vähän sitä piirrettä:D

40. eniten mä vihaan itessäni kuitenki sitä että mun on pakko tuhlata aina kaikki mun rahat


41. siinä vaiheessa ku en löydä enää mitään kivaa alkaa ilme värähdellä ja paniikki puskee esiin

42. siks ostanki monesti vaatteita jotka ei päädy koskaan edes käyttöön asti

43. rakastan korkkareita...

44. ...mutta vihaan suurimmalla osalla niistä kävelemistä

45. musta melkein kaikki asut näyttää kivemmalta korkkareitten kanssa

46. tykkään siitä että ku on korkkarit jalassa niin ihan sama minne menee niin kaikki kääntyy kattoo...

47. ...mutta mä kans välillä vihaan sitä

48. mulla on usein päiviä jollon näytän mielestäni ihan kamalalta

49. sillon menee kaikki muuki vähän huonosti ku miettii liikaa miten kamalta näyttää


50. kyllä, olen erittäin turhamainen

51. mussa on myös iso ei-turhamainen puoli joka näkyy varmaan ulospäin huonosti

52. mä oon useimmiten ujo ja varsinki ku on paljon porukkaa

53. niitten ihmisten seurassa jotka tunnen puhun taas välillä ihan ärsyttävän paljon

54. mulla on tapana alkaa selittää ihan hirveesti kaikkee aina ku ruetaan roopen kanssa päikkäreille

55. monet muutki joutuu usein kärsii mun yhtäkkiä alkaneista selityspuuskista

56. tykkään kans olla hiljaa, ei vaan tee välillä mieli puhua

57. heti jos mun naama on peruslukemilla näytän vihaselta tai siltä että mökötän

58. roopelle tykkään mököttää ja paljon...

59. ...mutta yleensä se on vaan tekomöksäystä

60. jostain syystä roope tykkää useimmiten mun mököttämisestä...


61. ...ja mä tykkään siitä ku se lepyttelee mua:D

62. mulla on oikeestaan vaan yks kaveri joka tietää musta ihan kaiken

63. oon miettiny että jos en pääse opiskelee niin sitten muutan vaan helsinkiin ja yritän päästä ihan elämisen avulla työskentelee muodin parissa

64. yllätyin ku opoki suositteli tota yheks vaihtoehdoks, eli siis suhteitten hankkimista:D

65. mä toivon että tää mun blogi koituis hyödylliseks vielä joskus tulevaisuudessa...

66. ...vaikka se vaikuttaa tällä hetkellä mahdottomalta ku lukijamäärät kuitenki on suhteellisen pienet verrattuna noihin kuuluisimpiin blogeihin:)

67. asiaa varmaan auttais jos mainostaisin tätä blogia...

68. ...mutta en mä vaan yksinkertasesti halua mainostaa tätä esimerkiks jossain demin sivuilla

69. mä vihasin ennen värejä...

70. ...mutta nyt oon tykästyny eri värien yhdistelyyn ihan miten sattuu

71. tällä hetkellä tykkään mun kropassa eniten vatsalihaksista vaikka ne ei ookkaan vielä ihan niin näkyvät ku haluaisin

72. mä rakastan ruuanlaittoo mut yleensä mulle tuottaa hankaluuksia keksiä mitä ruokaa laittaisin

73. mä suorastaan rakastan ranskiksia ja voisin hyvin syödä pelkästään niitä

74. ennen mä söin niitä melkein päivittäin mutta nykyään onneks tosi harvoin

75. oon ihan tosi nirso enkä useimmiten halua ees kokeilla jotain ruokaa

76. mä katon tosi vähän telkkaria

77. yleensä katon vaan salkkarit ja sillon ku amerikan huippumalli haussa tai muodin huipulle pyörii niin katon niitä kanssa

78. koneella oon kuitenki katto kaikki gossip girlit ja skinssit

79. tykkään kattoo elokuvia myös koneelta

80. me vuokrataan roopen kanssa tosi usein leffoja ja ollaanki taas vaihteeks koluttu kaikki hyvältä vaikuttavat ensi-iltaelokuvat läpi


81. mä rakastan (hyviä) yllätyksiä ja yritänki usein vihjata roopelle että joku ylläri ois kiva

82. yleensä se oon kuitenki mä joka keksii että mitä tehdään jne:D

83. mä harrastin vissiinki 15 vuotta elämästäni tanssia...

84. ...mutta lopetin jouluna

85. sen jälkeen oon käyny ihan vaan salilla ja lenkkeilly satunnaisesti

86. musta tuntuu et oon kuitenki saattanu lihoo vähän lopetettuani:D

87. vihaan mun hiuksia koska ne on pitkät mutta ohuet

88. oon ajatellu seuraavaks ottaa teippipidennykset ja vissiin paljon lyhyempänä ku nykyset pidennykset on

89. mä vannon aika monesti etten ikinä tee jotain juttua

90. nyt oon vannonu etten halua ripsenpidennyksiä


91. en tiiä oikeestaan että miksen halua, musta vaan tuntuu et ne ei käy mulle

92. mulla on jostain syystä pitkät ja paksut kynnet...

93. ...mut oon tosi laiska lakkaamaan niitä

94. melkein kaikki kynsilakat lohkeilee heti samana päivänä ja sen takia mun kynnet onki yleensä ihan kamalan näköset ku en jaksa korjailla lakkoja

95. vihaan mun kulmakarvoja ku toinen on vähän alempana

96. oon käyny nypityttää ne joskus mutta sekään ei auttanu asiaan mitään

97. oon kans ajanu mun kulmakarvat joskus kokonaan pois mut ne kasvo silti yhtä kauheina takasin:D

98. eihän tää ollukaan niin vaikeeta keksiä sataa kohtaa

99. nyt ajattelin rueta päikkäreille
100. yöllä sitten ei ehkä taaskaan väsytä...

18 kommenttia:

  1. miks käyt niin usein baarissa? paljo sulla menee rahaa yleensä yhteen iltaan?

    VastaaPoista
  2. Kouvola on kyllä pirun tylsä kaupunki :D t.kouvolassa koko ikänsä asunut

    VastaaPoista
  3. Alankin täs oottelemaan sit sun ilmestymistä Kouvolaan! :D

    VastaaPoista
  4. hhihii, olipas tätä hauska lukee! kivoja asioita oot listannu ja kivasti kirjottanu ne :)

    VastaaPoista
  5. anonyymi: se on vaan sellasta kivaa ajanvietettä ja siellä näkee tuttuja: ) se vaihtelee et paljon rahaa menee, yleensä tääl iisalmes se on muutamasta eurosta päälle 20

    VastaaPoista
  6. seurusteletko Roopen kanssa? :)

    VastaaPoista
  7. onko iisalmessa paljon hyviä baareja? eikös se oo aika pieni kaupunki :p

    VastaaPoista
  8. Voisin sanoa sata juttua mutta jätän sen yhteen.
    1. Oot ihana!
    <3

    VastaaPoista
  9. postaa joskus elämäsi aakkoset? siis että jokaisesta aakkosesta muutama asia joka tulee ekana mieleen tai on muuten vaan tärkeetä sulle ja kuuluu sun elämään!8)

    VastaaPoista
  10. anonyymi: kyllä

    anonyymi: on täällä kaks ihan jees ja toinen niistä on nykyään lauantaisin k20 eli aika köyhäks jää baaritarjonta täällä:D

    anonyymi: kiitos paljon!<3

    anonyymi: kuulostaa ihan kivalta idealta, pitääpä pistää korvan taakse:)

    VastaaPoista
  11. tää oli jotenki tosi sulonen postaus! kiva kun jaksoit keksiä 100 asiaa :)

    oot ihana<3

    VastaaPoista
  12. Mitä kaikkee teette yleensä sun poikaystävän kanssa yhdessä:)?

    VastaaPoista
  13. anonyymi: en mä oikein tiedä, silleen vaan ylipäätän hengaillaan : D

    VastaaPoista
  14. osallistutko penkkareihin ja ooks miettiny mikskä pukeudut ? :D

    VastaaPoista
  15. anonyymi: tottakai osallistun:) oon mä vähän yrittäny miettii mutta vielä ei oo tullu mitään ideaa oikeestaan

    VastaaPoista
  16. 38. mä vihaan kaksnaamasuutta, just sellasta että esittää päin naamaa mukavaa mutta sitten selän takana onki ihan muuta ... niiiimpä ja tälläsiä ihmisiä kun riittää!!:)

    VastaaPoista
  17. en voi mitään, mut rakastan sun tyyliä!

    VastaaPoista
  18. Hih, jos kiroat Iisalmea, niin tulet lopulta kiroamaan Kouvolaakin :D En ole Iisalmessa koskaan käyny, mutta on Kouvolan kuiteski himpun verran isompi paikka kun se, muttei paljoa. Eli onnea vaan ja tervetuloa :D Onkin sitten hauska seurata blogia, joka sijottuu omaan kotipaikkakuntaan :D

    VastaaPoista