16.8.2011

who would have known how bittersweet this would taste

Kävin tänään pyörähtää vähän kaupungilla ja pitkästä aikaa tuli poikettua kahvilassa. Kello oli lähempänä neljää ja alla olevassa kuvassa näkyyki mun aamupala. En suinkaan nukkunu taas kahteen asti... Tänään tavote ois rueta nukkuu 00.00 (johon on btw vartti aikaa, hups) mut mä veikkaan etten tuu onnistuu tavottees. Onneks unilääkkeet on keksitty ja onneks koulu alkaa vasta 11. Ennen kaikkee onneks ei oo ees vielä kunnon koulupäivä huomenna.
Päälle pääty tollasta ja olin kerranki melko tyytyväinen. Toi hame on niiiin ihana mut sitä on tosi vaikee yhdistellä ja ennen kaikkee se on mulle ihan helvetin iso. Silti rakastan sitä ja lupaan kaivaa sen ulos kaapista useemminki.

Eksyin puolivahingossa (okei tahallaan) h&m:lle ja sieltähän lähti jotain mukaanki (ylläri?). Toi ruskee neule on se mistä puhuinki, eli koot menny alle kahdes tunnis avajaispäivänä. No nyt kokoja oli ihan yhtä vähän jäljellä mut mä menin ja ostin ton L-koossa. Pinkkiä neuletta sovittelin tossa joku kerta jo kuopion h&m:llä mut neuleen lyhyt malli harmitti sen verran etten ostanu tota. Oon kuitenki kaipaillu pinkkiä neuletta joten päätin sitten ostaa ton kyseisen, tosin koossa 40 ihan vaan siinä toivossa ettei niin iso koko olis niin lyhyt. Kotona katoin tarkemmin ja huomasin et ei toi neule edes oo niin pinkki ku haluisin sen olevan.

8 kommenttia:

  1. Aivan ihana asu! Toi hame on tosi suloinen.

    VastaaPoista
  2. Kaunis asu! Pitsihame vei sydämen:)

    VastaaPoista
  3. mistä biisistä otsikko?:)

    VastaaPoista
  4. ton ruskeen neuleen L koko on pienin niistä, ne on nimittäin sieltä BIB puolelta

    VastaaPoista
  5. anonyymi: adele - someone like you

    anonyymi: aa no se selittääki paljon:D

    VastaaPoista