2.8.2011

you could have let me love anyone but I only wanted you

Ihan ärsyttää tää mun postaustahti näin kesällä ku ei yksinkertasesti oo postattavaa. Sillon ku oli koulua niin postaustahti oli jopa 8 postausta viikossa. No eihän tässä oo enää pitkä aika siihen et koulut alkaa ja saadaan taas postaustahti normalisoitumaan. Mua hirvittää jo nyt että kohta pitää keksiä taas melkeinpä joka päivä jotain järkevää päällepantavaa, nyt kesällä ku on tullu pukeuduttua aika paljolti miten sattuu.

Nyt pari kuvaa eiliseltä. Toi asukuva on kyllä ihan turha ylivalotuksineen ku ei tosta saa yhtään selvää. Tuolla valkeen paidan alla oli neonvihreetä ja kynsissä samasta väriä myöskin. Ens kerralla lupaan panostaa vähän paremmin näihin kuviin:D
Käytiin päivällä kiinalaisessa syömässä ja koska ajoin autoo niin asuun vaihtu korkkareitten tilalle melkeinpä käyttämättömät seepraballerinat. Myöhemmin mentiin pelailee minigolfia ja mä olin tyylikkäästi roopen huppari päällä ku oli niin pirun kylmä. Tulipahan ainakin todettua taas se että minigolf ei oo ehkä ihan se mun vahvin laji... Viime kesänä ku olin pelaamassa ekaa kertaa tein sentään hole-in-onen! Nyt ei kuitenkaa eilisestä sen enempää, ei jotenki nappaa nyt tää kirjottaminen.

4 kommenttia:

  1. ootko sä yhessä roopen kaa?

    VastaaPoista
  2. Sulla on tosi kiva leikkaus noissa hiuksissa, jos nyt niin voi sanoa !:)

    VastaaPoista
  3. mistä noi ihanat farkkushortsit on?

    VastaaPoista
  4. anonyymi: kyllä

    merita: kiitti:)

    anonyymi: kirpparilta ostetuista leviksen farkuista leikattu:)

    VastaaPoista