24.8.2011

you make me feel

Tänään oon mm. poseerannut koulussa kylpytakki päällä kameran edessä, poseerannut ihan normaaleissa vaatteissa normaaleissa luokkakuvissa, ajanu autolla pikkunen paniikki ja kiire päällä, alottanu päivän salilla käynnillä, syöny onni oravan lehtipihvin (jep!), kattonu batmanin uusimman elokuvan, kironnu sitä etten ikinä pysy juuri minkään elokuvan juonessa mukana, tuskaillu enkun nettikurssin kanssa koska en ymmärrä siitä yhtään mitään, järkyttyny terveystiedon itsenäisen kurssin tehtävistä, skipannu päikkärit ihan vaan siks että saisin kerranki yöllä unta ja hmm mitäs vielä.

Nyt kuitenki tän päivän asukuvia vähän tylsemmässä muodossa, ei aina jaksa mennä kuvailee kotipihaa kauemmas.

10 kommenttia:

  1. mistä tuo täydellinen bleiseri on! ps. rakastan sun hiuksia :)

    VastaaPoista
  2. heloouu, oon seuraillu tätä blogii jo jonkuaikaa, oon kommentoinu vaa 1 kerran jotai sellast et kui pärjäät yhil sukkiksil, siel jossaivaihees laitoin noi :----D! mutjuu ÄÄÄÄÄ mun on pakko tehä toka kommaus et HUHUHUHU, sä oot vaa nii kaunis ja sun tyylis on täydelline, sust on tosissaa tullu mulle kauhee tyyli-idoli vai mikänyonkaa :---D mutsiis niii, oli pakko tulla laittaa tää, ja mua on vituttanu noi anokommentoijat jokka dissaa, mä en tunne sua ja oon iha espoost ja täält pellolt haha mut juuu, tulin kehumaa :--D! jatka samaa mallii ^^

    VastaaPoista
  3. Ärsyttääkö nyt kun Oonalla on samanlainen laukku ku sulla, mistä ragesit ettei saa olla muilla sellasta? :D

    VastaaPoista
  4. anonyymi: enpä oo huomannu:) ja sä ilmeisesti oot taas yks niistä jotka ottaa kaiken ihan tosissaan

    VastaaPoista
  5. miks olit kylpytakki päällä? :)

    VastaaPoista
  6. anonyymi: meillä oli oppilaskunnan hallituksen kuvassa kaikilla:)

    VastaaPoista
  7. Nyt on pakko tulla kommentoimaan ensimmäistä kertaa elämässäni mihinkään blogiin.
    Mun oli tarkotus lähteä päikkäreiden jälkeen lenkille mutta päädyin kahlaamaan sun koko blogin läpi. Aluksi fiilis oli vähän että jaahas.... Mutta nyt en oikein edes tiedä miten saisin ilmaistua sulle itteni. Tästä tulee todennäköisesti koko blogihistorian pisin kommentti mutta yritä kestää :D

    Me ei oikeastaan edes tunneta, ollaan kerran pienessä sievässä jotain höpötelty, ei sillonkaan mitään syvällistä. Jo sillon mulle jäi ihan älyttömän positiivinen fiilis sinusta! :) Kun sitten jatkettiin mun kaverin kaa matkaa, puhuttiin miten älyttömän nätti ja mukava olit! Mainitsit sillon blogisi mutta asia unohtui ja muistin tämän olemassaolon vasta vähän aikaa sitten.

    Eilen sitten kysyin sinulta facebookissa tätä osoitetta ja noh, tänään sitten vietin tämän parissa muutaman tunnin.. :D Pystyin samaistumaan kokemiisi asioihin ja jotkut jutut olivat kuin suoraan omasta elämästäni. Pitkässä suhteessa pettäminen, josta itse sait kuulla viimeisten joukossa, pienen paikkakunnan pienet piirit, huhut ja paskanjauhajat... Niiiiin tuttua! Pillitin kun luin sun postausta sun kuolleesta koirasta:( Meidänkin koiralla on sydämen vajaatoiminta ja se on jo aika vanha ja en kestä ees ajatella sitä päivää kun joudun luopumaan siitä..

    Lueskelin näitä juttuja ja sain sen kuvan ettei sulla ole oikein tyttökavereita ja todellisia ystäviä, ketään kenen kanssa jakaa kaikki mahdolliset tyttöjen jutut. En voi väittää tuntevani sinua tarpeeksi voidaksi sanoa tätä mutta en käsitä! Vaikutat niin älyttömän kauniilta sisäisesti ja ulkoisesti ja tuntuu että ollaan jotenkin niin samanlaisia :)Vaikutat jotenki niin elämäniloiselta ja energiseltä, semmoselta kenen kanssa on kiva tehdä kaikkee mitä ikinä keksiikään!

    En mä oikein ees tiedä mitä hain takaa tällä kommentilla, ei mulla kai muuta kun että koita jaksaa vielä vähän aikaa siellä iisalmessa ja kestää kaikkien inhottavien ihmisten juoruilut.. Äläkä välitä tänne blogiin tulleista paskakommenteista, todennäköisesti ne on niitä samoja jotka susta puhuu pahaa muutenkin :)

    Kaikenlisäks sun blogi on älyttömän ihana ja kaikki toimii mun mielestä tosi hyvin ja tykkään sun tyylistä kirjoittaa ja pukeutua tosi paljon!

    Keep up the good work :)

    VastaaPoista
  8. anonyymi: apuaa kiitos ihan tosi paljon!:)

    VastaaPoista