4.9.2011

and I'll lie and you'll believe

Nyt luvassa melko turhia kuvia eiliseltä kun tehtiin pikavisiitti kuopioon. Tarkotus oli lähtee sinne asti syömään ja leffaan mut siinä käviki niin että käytiin siellä syömässä ja ajettiin takas kotiin ja vuokrattiin elokuva. Niin ja matkaa on tosiaan tunti suuntaansa. Ehkä vähän turha reissu, mut oli se amarillon ruoka kyllä sen arvosta. Takasin ajaessa meillä oli niinkin mielenkiintonen aktiviteetti ku morjestaa vuorotellen vastaantuleville autoille ja kattoo kumpi saa enemmän morjestuksia takasin. Tilanne päätty 1-1 ja vastaan tuli vähintään se 50 autoo:D

 Takana on muutes selvä viikonloppu pitkästä aikaa, hyvä minä!

8 kommenttia:

  1. Aww, oot niin kaunis<3 Oon kattellinen siun hiuksista, aivan uskomattomat!:)Haluutko vaihtaa miun kaa hiuksia??:D Ei taida olla mahollista:( Asusi on ihana! Kävin tossa eilen ostaa tollasen samanlaisen laukun Seppälästä, oon nimittäin kattonu tota niin pitkää..

    VastaaPoista
  2. anonyymi: kiitos! voi ku oliski ihan mun omat hiukset, on nimittäin pidennykset:) toi laukku on h&m:ltä mut tarkotat vissiin sitä missä on pohjassa niittejä

    VastaaPoista
  3. minkä elokuvan vuokrasitte?:P

    VastaaPoista
  4. sun tukkas näyttää kyllä niin aidolta, oon aina luullut että toi on sun oma tukka! :D

    VastaaPoista
  5. anonyymi: oiskohan sen nimi ollu the fighter:)

    anna: vooi ku oliski:D pituutta mun hiuksista löytyy mut ne on vaan kauheen ohuet

    VastaaPoista
  6. MISRTÄ toi ristikoru on?! :) ja koska ostettu?

    VastaaPoista
  7. anonyymi: lindexiltä joskus vuos sitten varmaan:)

    lali: thanks!

    VastaaPoista