12.9.2011

baby treat me right

Tiedän mitä mieltä moni on näistä mun ''huonoja kuvia'' valitteluista, mutta ikävä kyllä tällä kertaa on taas sama juttu. Mulla on vaan niin kauhee itsesensuuri. Voin kyllä laittaa mielestäni rumia kuvia tänne blogiin mutta sitten ku vika on se mikä esimerkiks nyt oli että kuvat on ihan liian ylivalottuneita niin iskee sensuuri päälle. En olis muuten laittanu mitään kuvia asusta, mut koska en viikonloppuna muuten postannu niin ois vissiin hyvä postata tähän väliin jotain.

Meistä on tullu roopen kanssa ihan kotihiiriä parina viime viikonloppuna. Perjantaina mä join pari niinku pitikin ja tie ei käyny tällä kertaa baariin vaan pitsan kautta roopen luokse. Oonki nyt viettäny siellä muutaman yön putkeen mikä kostautu tänä aamuna pommiin nukkumisella. Roopen eka poissaolo, mun miljoonas. Huomenna luvassa oiski sitten enkun yo-kuuntelu ja mun varmaan pitäs olla paniikissa, mutta en ole. Noi kuuntelut ei oo mun vahvinta lajia kiitos keskittymisvaikeuksien. En itseasiassa edes tiedä miten mun ruotsin kuuntelu meni viime keväänä, eikä mua kyllä itseasiassa edes kiinnosta:D

5 kommenttia: