1.9.2011

can't stop thinking about you

Menipäs näköjään aika myöhään postaaminen, oon nimittäin taas hukkunu noihin kouluhommiin. Äsken sain valmiiks esimerkiks enkun aineen joka ois pitäny palauttaa öö toissapäivänä? No mut ei koulujutuista sen enempää.

Päällä siis uus karvaliivi johon oon kyllä ihan rakastunu, varsinki taskujen takia. Mulla ois kauhee hinku hankkia vähän lisää vaatteita syksyks mutta ei täs paljon ilman rahaa ostella. Viime syksynä olin parina viikonloppuna töissä ja tienasin kivasti varsinki sunnuntaisin, harmi vaan et nyt ei oo yhtää työvuoroja siellä mun vakiopaikassa.

3 kommenttia:

  1. ihania kuvia, hyvällä paikalla noi kiikut ku näkyy järvi tuolla taustalla!

    VastaaPoista
  2. aah ihana kyllä toi karvaliivi!

    VastaaPoista
  3. oot kyllä niin kaunis! ja sun hiuksetki huhhuh <3

    VastaaPoista