29.9.2011

I never needed you for pointin' out my wrongs

Kiirettä pitää, tällä kertaa jopa niin kiirettä että kuvatki tuli otettua niin hujauksessa että eihän niissä edes näy asu kunnolla. Toisaalta mä löydän kyllä aina näistä asukuvista jotain huomautettavaa:D Tänään oon lukenu vielä vähän terveystiedon muistiinpanoja ja kaikista tärkein eli eväät tuli hankittua. Saas nähdä miten kirjotukset menee ku luin vaan niitä asioita mitä ei oo kysytty aiemmissa terveystiedon yo-kokeissa. Mulla oli semmonen pitkä lista niistä mut karsin sitten niistäki vaan ne jutut mitä tiedän et osaan kertoo ja mitä ajattelen et voitais todennäköisesti kysyä. Enkkuhan mulla meni ihan puun alle, B sieltä tuli alustavien pisteitten mukaan jotka oli siis 193 (204 ois tarvittu C:hen). Eli eiku vaan keväällä uusimaan koska kyllä mä nyt enkusta sen C:n haluan.


5 kommenttia:

  1. Kiva asu! Toi karvakaulusjutska on ihana. Saattaa muuten tuntuu että keväällä sitten jaksaa lukee paremmin, mutta sitten kun se aika koittaa niin ei enää jaksakkaan. :D

    VastaaPoista
  2. Mullaki ois huomenna tiedossa tt:n kirjotukset..vähäsen jännittää kyllä kun ei oo tullu luettua ihan niin paljoo mitä oli tarkotus:) mitä juttuja oot lukenu, tai onko teille sanottu koulussa mitään tärppejä? Meillä opettaja muistutteli unisairauksista ja potilaan oikeuksista ainaki, saa nähä sitte kysytäänkö niistä edes mitään :)

    VastaaPoista
  3. anonyymi: mä kävin kertauskurssin jo keväällä ja ainaki sillon opettaja sano et stressi on aika hyvä tärppi:) ja mitä kans oon netistä lukenu niin stressiä on muutki opettajat arvellu. lisäks jotkut on arvellu et karppaamista kysyttäis, en nyt tiiä tosta ku ainakaan meidän kirjoissa siitä ei oo paljoo tietoa mut se on kyllä ollu mediassa paljon esillä. sit mitä ite oon lukenu ton stressin lisäks tarkasti on esimerkiks työssä kuormittuminen ja terveyteen liittyvät arvot ku niistä kuitenki saa paljon aikaseks kirjottaa.

    VastaaPoista
  4. ihana asu ;) tajusin muuten et mulla on toi sama paita ku sulla ;D

    VastaaPoista