15.9.2011

inspiration pictures

Selailin tossa pitkästä aikaa weheatit:iä ja keräsin mua eniten inspiroivat kuvat kollaasiin.

Eli tällä hetkellä muhun iskee mm:

- syksyset hatut, haluisin ite jonkun punertavan tai violetin sävyisen
- bootsit
- sähkönsininen
- oranssin sävyt huulissa
- karvaliivit
- bikermalliset nahkaliivit, haluun!
- söpöt hiuspannat (käytän ite ehkä vähän liikaaki)
- kuviolliset neuleet ja paksut neuleet ylipäätään
- sinapinkeltanen jossain määrin, ei kuulu lemppareihin mut voisin kuvitella käyttäväni
- paksut huivit, joku punanen tai vastaava kelpais
- ketjulla varustetut sormukset ja sormukset ylipäätään (oon hävittäny melkein mun kaikki sormukset eli sormukset kuuluu ehdottomasti hankintalistalle)
- oon ruennu himoitsee taas ankkuritatuointia! ekana mulla oli suunnitelmissa ottaa kyyhkyn sijasta ankkuri mut mieli muuttu, nyt oon alkanu vähän miettii ankkurin ottamista kylkeen sitten jossain vaiheessa

Ajastan luultavasti tossa kohta vaikkapa aamulle tän päivän asun:)

4 kommenttia:

  1. niistä muotijutusta oot haaveillu niin tässä jotain vähän siihen suuntaan ;) http://nofashionvictims.indiedays.com/2011/09/15/malliksi-muoti-ja-kauneusmessuille/

    VastaaPoista
  2. vike: muuten hyvä mutta ei musta sais mallia tekemälläkään tällä pituudella ja ulkonäöllä:D taitaa olla hakusessa vähän pitempiä tyttöjä ku minä (oon 160cm)

    VastaaPoista
  3. Kadotin sun blogin kun sain uuden koneen ja kaikkien lemppariblogien osotteet oli sielä, ja nyt mä vihdoin löysin takas ! kelailin kesän alulle asti postauksia, enkä pystyny oikeesti lopettamaan niiden lukemista. Pakko sanoa et sulla on aivan ihanaihanaihana tyyli ja sun hiukset ja meikit ja kaikki on ihan buenoo <3! jeejee oli pakko tulla hehkuttamaan ku oon niin ilonen ! jatka samaan malliin ! :))

    VastaaPoista
  4. Senja, tuosta mallijutusta, Emmi vastas jollekkin kommentissa, kun joku arveli olevansa liian lyhyt(156) , että pituudella ei oo niinkään paljoo väliä, korkkareilla sitä tulee lisää ja sähän osaat kävellä tosi korkeillaki:D
    mut se huono juttu siinä on et hiukset luultavasti leikataan ja värjätään...

    VastaaPoista