2.9.2011

light me up when I'm down

Oon ylläripylläri taas pahalla päällä, ollu taas niin onnistunu päivä ettei mitään järkee. Aamulla olin ihan sika väsyny mut pääsin sitten kuitenki pumpissa ihan suht hyvin hereille. En kerenny käydä syömässä joten nälkä oli ihan valtava koko päivän. Ei se ääni enkun tunnilla ei ollu maanjäristys vaan mun maha... Jouduin sitten polkee pyörällä kotiin korkkarit jalassa, painavan laukun kanssa joka sisäls esimerkiks järkkärin. Toisella olalla oli liikuntakamat joitten paino oli vielä tuplasti isompi koska pidän esimerkiks fööniä mukana:D Onnistuin suht hyvin tavaramäärästä huolimatta polkee, kunnes tietä ylittäessä mun kenkä tippu keskelle tietä. Selvisin kuitenki kotiin ja aluks halusin tottakai ruokaa. Kävi sitten niinki hyvin että onnistuin tiputtaa ruuat lattialle eli se siitä syömisestä sitten.

Asukuvat otin ite, katotaan nyt julkasenko niitä myöhemmin. Mä en tajuu mikä mun kuvaajaa potuttaa niin hirveesti kuvien ottamisessa ku se raivostuu aina ku pitää ottaa kuvat. Oisko halukasta kuvaajaa mulle? No mut nyt kuitenki asukuvien sijaan kokosin tän blogin ajalla räpsittyjä sekalaisia kuvia.

ps. onko kellää muulla yhtä usein huonoja päiviä ku mulla?

13 kommenttia:

  1. toi toiseks vikan kuvan hiusväri on ihana :) laitan tollanen takasin, sopii sulle ku nenä päähän!

    VastaaPoista
  2. voi kyllä! okei ei ehkä usein oo niitä huonoja päiviä, mut mm. tänää ollu sellane. on helvetin hauskaa lukea facebookista kuinka kaverit kertoo pienessä iloisessa humalassa menevänsä baariin ja samaan aikaan itse dataa kipeänä himassa :---)

    VastaaPoista
  3. millanen värimaailma sun vaaterekillä on tällähetkellä? :)

    VastaaPoista
  4. anonyymi: toi samanen vaalee, aikeissa on ollu muuttaa vähän talvisemmaks mut en oo saanu vielä aikaseks:)

    VastaaPoista
  5. toi sun tatska on niiin kiva! Ite olen ottamassa samantapaista mutta siinä on vaan monta pikku lintusta :) Paljon sun kuva maksoi?

    VastaaPoista
  6. On kyllä pakko sanoo ku kerta haluat laihtua ja urheilet sen takia niin eikö olis sama sitten kävellä/pyöräillä kouluun ni saisit siinä sitten hyötyliikuntaa. Vaikka tiiän kyllä kokemuksesta että korkkareilla ei oikein innosta kävellä pitkiä matkoja..
    Nii ja tykkään kauheesti kirjotustyylistäs ku se on semmonen helppolukunen ja rento:D

    VastaaPoista
  7. ai sulla on jo oma kuvaaja... t rilli

    VastaaPoista
  8. Kuin pitkä oot?:-)

    VastaaPoista
  9. eve: se makso muistaakseni noin 80e:)

    anonyymi: mulla ei vaan yksinkertasesti oo aikaa lähtee aamulla pyöräilee, mulla on yleensä paljon tavaraa mukana ja mun silmät vuotaa jostain syystä ku ajan pyörällä:D ei oo kivaa näyttää sitten pandalta

    rilli: oo hilijoo!:D

    anonyymi: noin 160cm:)

    VastaaPoista
  10. heipp mistä oot hankkinu ton karvavuorellisen nahkatakin saako kysyä? :)

    VastaaPoista
  11. anonyymi: se on h&m:ltä viime syksynä tilattu:)

    VastaaPoista