16.9.2011

maybe our relationship isn't as crazy as it seems

Innostuin kuuntelee koneelta vähän vanhempia kappaleita, ja nyt soi eminem ft. rihanna - love the way you lie kuten otsikostaki voi joku arvata. Eihän toi nyt edes niin vanha kappale ole, mut kuitenki oon ton joskus aiemmin jo puhki kuluttanu. En oo niinku eräs nimeltä mainitsematon kaverini, jonka mielestä kaikki kappaleet on vanhoja jotka se on kuullu, siis vaikka olis tyyliin edellisenä päivänä lisätty youtubeen:D

Päähän pääty pitkästä aikaa lettikampaus, mikä oli ihan kivaa vaihtelua ainaselle hiusten aukipitämiselle. Onnistuin likaa ton mun paidan mansikkarahkalla koulussa, mut onneks sitä rahkaa oli menny tohon paitaan silleen että sain vielä yhden napin napittamalla rahkat piiloon. Possu kun olen.

9 kommenttia:

  1. mistä toi koru on? Tosi kiva! :) Ja sievä lettikampaus myös. Viitsitkö laittaa sen ohjeen tänne. Olisin kiiitollinen.
    T. hiustumpelo

    VastaaPoista
  2. *crazy :) ihana tuo laukku!

    VastaaPoista
  3. Senja kenenkään naisen ei missään nimessä pitäisi hyväksyä mitenkään tai antaa anteeksi pettämistä. En tiedä todellakaan teidän suhteesta mitään, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että oli suhteessa mitä tahansa ongelmia pettämistä ei saisi hyväksyä ja se ei ole mitenkää sallittua ja ei se varmaan sinustakaan ole, mutta silti edelleen olet Roopen kanssa.

    Jos toista oikeasti rakastaa ei häntä KOSKAAN pettäisi. Ei ikinä. Olisi tilanne mikä hyvänsä ei omaa aitoa rakastansa tahdo satuttaa ja pettää. Joten mielestäni se kertoo valitettavasti Roopen rakkaudesta ja arvostuksesta sinua kohtaan, kun hän meni sellaista tekemään. Ansaitset paljon parempaa. Tiedän, että se voi olla vaikeaa, mutta sun pitäisi yrittää olla VAHVA nainen ja olla mielummin vaikka yksin kuin tuollaisen miehen kanssa.

    Toivon, että tää mun kommentti jotenkin sai sut edes miettimään ja harkitsemaan tuota teidän juttua. Tosi rakkaudessa ei petetä. Mua alko niin vaan jotenki heti suututtamaan kun edelleen olet pettämisen jälkeen Roopen kans yhdessä, koska kukaan nainen ei ansaitse ja saisi hyväksyä tuollaista käytöstä.. :( Ei saisi tyytyä mihinkää. Kyllä tuolla jossain on ihan varmasti joku mies joka arvostais ja rakastais sua maailman ääriin asti, eikä koskaan sortuis pettämään. Se on sitä tosi rakkautta. Kyllä suhteessa olevista ongelmista pitää pystyä puhumaan ja selvittämään. Ja jos ei kerta ole onnellinen ja tekee mieli muitakin naisia niin silloin erotaan ja sitten voi tehdä mitä vain. " If u r not happy, just leave." voimia sulle <3

    VastaaPoista
  4. Onpas söpö asu, tykkään ! (--:

    VastaaPoista
  5. ihanat kengät! tyksin sun kutreista ;)

    VastaaPoista
  6. TÄYSIN samaa mieltä tämän pitkän kommentin anonyymin kanssa! Koitan sinulle tätä joskus sillon Kuopion mäkissä sanoa......

    VastaaPoista
  7. anonyymi: ymmärrän pointtisi, mut mä oon miettiny tätä asiaa niin paljon että oon tullu omaan lopputulokseeni jota en nyt sen kummemmin ala erittelemään. mä tiedän että roope rakastaa mua tosi paljon, eikä se todellakaan halua satuttaa mua. tunnen roopen niin hyvin että tiedän suunnilleen mitä sen päässä liikkuu, ja olisin kyllä jo kaukana roopesta jos tietäsin että se ei rakasta mua tai haluu olla jonkun toisen kanssa jne. mun mielestä tässä asiassa pätee se et miehillä on tunteet sydämessä ja ihan eri tunteet alapäässä. tuntuu tyhmältä sanoo tästä täällä, mutta roope ei oo ollu ihastunu keneenkään toiseen muuten ku siellä alapäässä. kuulostaa oikeesti ihan todella tyhmältä mutta niin se vaan varsinki roopen kohdalla on:D se ei tietenkään tarkota sitä että hyväksysin asian, ei tosiaankaan. mä kärsin tosta asiasta joka päivä edelleen ja tunnen itteni kamalaks ihmiseks, mutta ne ajatukset lähtee siinä vaiheessa ku muistan että mä oon roopen kanssa ja roope rakastaa mua.

    VastaaPoista