7.9.2011

shiny

Muistin tänään ton mun ruotsista ostamani kiiltävän neuleen olemassaolon ja tottakai se piti saada heti päälle. Mä toisaalta rakastan sitä tunnetta ku teen omasta vaatekaapistani löytöjä, mut toisaalta taas vihaan sitä että joku kiva vaate on jääny käyttämättä.
Tosi söpöt noi mun pisamat (not) ku niitä on jopa tossa huulen yläpuolella eikä niitä saa meikillä piilotettua. Oon näköjään taas valkee ku lakana, mut en oo nyt voinu käyttää itseruskettavaa ku taliauhasten tukkeuduttua mulle rupes tulee siitä sellasia pieniä näppyjä varsinki käsivarsiin.

Eilen illalla mulla oli se kauhee olo et joka paikkaan koskee ja ei jaksa edes liikkua. Aamulla se olo oli jo ohi kunnes sitten pääs koulussa taas valloilleen ja oli pakko lähtee kotiin. Sainpahan nukuttua vihdoin kunnon päikkärit ja tehtyä pari kouluhommaaki. Huomenna mulla on koulun jälkeen enkun koe johon pitäs varmaan kohta alkaa vähän lukee... Ekana mä kuitenki lähen lenkille koska musta tuntuu että tuo auringonpaiste muuttuu vielä vesisateeks lähipäivinä.

11 kommenttia:

  1. Aivan ihana asu! Kauniita kuvia :)

    http://todellajossain.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. sull on sentään pisamia hillitty määrä ja ne ei ees näy! :D

    terv. punahiuksinen tyttö jolla on koko naama täynnä "teerenpaskaa"

    VastaaPoista
  3. Mahtava tuo neule! Itsekkin olen etsinyt vähän samantyylistä. (: tosi kiva muutenkin tää kokonaisuus

    VastaaPoista
  4. Iha über upee toi neule! Mäki haluun! :( Ja tosi kiva asu!

    http://jasminsmemoirs.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Tosi ihana asu, rakastuin noihin kenkiin! :)

    VastaaPoista
  6. näyttää tuossa yhessä kuvassa ihan siltä että sulla ei ois housuja jalassa. yöh! ja koulussa vielä tollainen asu niin joo o :D

    VastaaPoista
  7. anonyymi: niin mutta mullahan kuitenki on housut niin mitä väliä?

    VastaaPoista
  8. Iihana toi neule! Hah ja miksi ihmeessä anonyymin mielestä noin ei voisi mennä kouluun?? :D

    VastaaPoista
  9. Oih, oikeen sydän hyppäs kurkkuun: miten ihanan tädellinen asu :) Näytät niin upealta..ja voisin vaikka syödä käteni noitten kenkien vuoksi <3

    VastaaPoista