16.9.2011

won't stop until I make you mine

Mulle kävi tänään vähän hassusti ku parkkeerasin auton keskelle mäkee. Käsijarru oli päällä, mutta jonkun puolen tunnin päästä parkkeeraamisesta roope soittaa et miten sä oot oikein parkkeerannu sun auton ku se on tuolla keskellä risteystä toisen parkissa olevan auton vieressä. Loukkaannuin kyllä tosta et se luuli et mä oon sen silleen parkkeerannu, mut eheei kyllä se auto oli vaan itestään sinne valunu:D Se oli ohittanu ihan millin päästä sen parkissa olevan auton, thank god. Ja tosiaan autohan oli keskellä suojatietä, mahtanu ohikulkijat kattoo. Opetus oli, että vaihde pitäs aina jättää päälle ku parkkeeraa mäkeen. En mä muista et mulle ois tollasta autokoulussa opetettu, ku aina ajotunneillaki ku parkkeeerasin niin se meni niin että vaihde vapaalle ja käsijarru päälle. En sit vissiin kuunnellu teoriatunneilla tarpeeks saati sitten parkkeerannu ikinä mäkeen ajotunneilla.
Mulla oli kuvatessa yleisöö ja yleisö valitti siitä et mun jalat on kääntyny aina sisäänpäin kuvissa, joten alimmassa kuvassa näytettä vähän erilaisesta jalkojen asennosta:D

Mun liikuntatunti oli ilmeisesti peruttu tänään joten suuntasin sitten kotiin reippaana siivoomaan ja kokkailemaan. Samalla muutin vähän alkuperästä asua mikä mulla oli. Paita vaihtu toiseen ja jenkkihuivi toisen väriseen. Oon niin happy ku löysin punasen, tollasen siniharmaan ja pinkin jenkkihuivin varastosta.

10 kommenttia:

  1. Hahahaha :D No mutta onneksi ei tosiaan käynyt pahemmin.

    VastaaPoista
  2. Ui. Mistä liivi on hommattu? :-)

    VastaaPoista
  3. onko sulla oma auto ?=)

    VastaaPoista
  4. ihanat noi farkut, mistä oot ostanu? :))<3

    VastaaPoista
  5. heikko käsijarru autossa, kyllä sen pitäs pelkällä silläkin pysyä ;-) mutta järjetön mä'ihä sulla kävi! :D

    VastaaPoista
  6. eikä :D onneks kävi tuuri eikä osunu! mulla oli lähteny kerran veljen auto valuu kohti jokee, onneks oli pysähtyny ennen penkkaa :D

    VastaaPoista
  7. Mitä en mäkään oo koskaan kuullut, että vaihde pitäis jättää päälle! :D No, hyvä tietää näin tässä vaiheessa :)

    VastaaPoista
  8. Aloin itekkin miettiä että en koskaan jätä vaihdetta päälle, mutta käsijarrun tietty vetäisen ylös. Muistelisin että autokoulussa (driving team) mulle ois sanonnut/opetettu että jos haluaa kunnon varmistuksen niin sitten pitäis jättää myös vaihde päälle:D

    VastaaPoista
  9. ansQ: lindexiltä:)

    anonyymi: ei oo:D

    anonyymi: h&m:ltä:)

    anonyymi: ei pitäs olla ees heikko käsijarru, en oo vaan vissiin vetäny sitä tarpeeks tiukalle:)

    VastaaPoista