27.9.2011

you are the risk I'll always take

Arki taas jatkuu ku koulussa alko uus jakso. Oisin kyllä mielelläni jatkanu pitkään nukkumisia mitä tossa viime viikolla oli, mut on mulla onneks nyt tiistaisin ja torstaisin aina 11 meno. Tänään teki vaikeeta herätä vaikka sain nukkua niinki pitkään. Onneks mulla on nyt suhteellisen kiva jakso, harmittaa vaan ku pitää autolla kulkee nyt melkeinpä aina koulussa. Mä niin vihaan aamuruuhkia... Kyydissä on kivaa istua mut sit ku pitää ite ajaa. Autoista puheen ollen mulla meni tänään viis minuuttia että sain käsijarrun pois päältä. Kyllä. Jouduin taas parkkeeraa mäkeen ja hälytin roopen apuun laittaa auton kuntoon niin et se ei tällä kertaa valu. No se sit laitto käsijarrun vähän liianki tiukalle ku en oikeesti meinannu saada sitä millää pois.

Nyt mä ihan oikeesti yritän lukee sitä terveystietoo enkä oikeesti nukahda heti ku avaan kirjan. Oon ehkä vähän ruennu alitajunnassa miettii että uusisin terveystiedon sitten keväällä ku nyt en oikeesti jaksa lukee. Helpompaa ois kyllä hoitaa se vaan pois alta, ei mun tavote kuitenkaan oo C:tä korkeempi. Tiedän että pystysin vähintään E:hen jos oikeesti keskittyisin ja lukisin, mut motivaaatio on sen verran hukassa että minkäs teet. Jatko-opinnoissa mihin oon suunnitellu hakevani ei missään oo väliä koulumenestyksellä. Ja siis näillä näkymin haen vantaalle ja lahteen vaatejuttuihin ja sitten jos en pääse niihin niin sitten syksyllä kouvolaan stylistiksi.

13 kommenttia:

  1. Ihanan värinen tuo neule, ja muutenkin tosi kivan syksyinen asu! (:

    VastaaPoista
  2. Jätä seuraavalla kerralla vaihde päälle niin ei tarvitse sitä käsijarruakaan vetää niin tiukalle.:)

    VastaaPoista
  3. joo mut jos arvosanat ei oo tarpeeks hyviä nii et pääse välttämättä ees pääsykokeisii :/ itselleni on käyny näin...

    VastaaPoista
  4. kivan värinen tuo neule! mistäs semmosen oot löytänyt?:)
    tsekkaa samalla mun blogikirppis!
    http://littlegirl-blogikirppis.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. helpottavaa kuulla etten oo ainut kenelle on terveystiedon lukeminen vähän jäänyt... :D

    VastaaPoista
  6. The colour of your sweater is so beautiful! Perfect for autumn! :)

    VastaaPoista
  7. hyi vittu mitkä vaatteet

    VastaaPoista
  8. anonyymi: tyylinsä kullakin:D

    VastaaPoista
  9. Mäkin oon päättänyt huomisen terveystiedon kokeilla mennä läpi kirjaa avaamatta. Hyvin se menee! ;) Et kai ole Vantaalle vestonomiopintoihin hakeutumassa? Itselläni se ainakin olisi toisena vaihtoehtona :)

    VastaaPoista
  10. laura: en mä vestonomiks oo ajatellu hakea, muistaakseni se oli joku muu muotoilujuttu metropoliassa:)

    VastaaPoista
  11. Aaa okei. Melkein kuitenkin, Metropoliassa molemmat :) Tsemppiä huomiselle!

    VastaaPoista