20.10.2011

8 randoms

Oon saanu jo pariinki otteeseen haasteen listata 8 juttua itestäni. En nyt jaksanu kopsata tähän sitä litaniaa mikä noitten kyseisten haastepostausten alussa on, ku kuitenki varmaan melkein kaikki tietää jo ton haasteen mistä on kyse:)
1. Mä tykkään saunoo mut en tykkää olla saunassa ku ehkä viis minuuttia maksimissaan. Miks? No koska mä en yksinkertasesti saa kunnolla henkee saunassa. Tai ehkä oon vaan nössö. Mun keuhkojen tilavuus on ihan tajuttoman pieni, mikä vaikuttaa kans siihen etten jaksa laulaa pitkään hengittämättä.

2. Tohon edelliseen kohtaan ei liity tupakka, sillä uskokaa tai älkää mut mä en vaan voi sietää tupakkaa. En oo koskaan polttanu vakituisesti, oon maistanu vaan satunnaisesti. Monihan polttaa kännissä vaikkei muuten polttais, mut mä teen sitäki iha tosi harvoin vaikka joku tarjoiski. Koska en oo tottunu nikotiiniin niin sillon tällön ku oon käyttäny nuuskaa niin se on noussu ihan kunnolla päähän mulla, mikä kyllä sinänsä on ollu vähän hämmentävää:D

3. Mua ahistaa et mulla ei oo mitään sen suurempaa sensuuria sen suhteen mitä kirjotan tänne blogiin. Mun perheki lukee nykyään tätä blogia, mut en siitä huolimatta jaksa ajatella mitä kirjotan tänne. Parasta on se, että tiedän että moni vetää ilot mun kirjotuksista, siis ihan pilkkaamismielessä. Se oli ehkä koomisinta ku kirjotin et suutun jos joku ostaa saman laukun ku jotkut otti sen ihan tosissaan ja on kuulemma marissu siitä vieläki:D Siis ihan oikeesti miten tosissaan kaikki pitää ottaa?
4. Oon kertonu varmasti aiemminki että oon ihan tosi nirso ruuan suhteen. En tykkää jostain perusruuista ollenkaan, ja pizzastaki opin tykkäämään vasta yläasteella. Vielä ku oppisin syömään erilaisia pizzoja, mutta ei ku aina pitää olla kana aurajuusto. Tässä mun nirsoudessa on kyllä niin outoja piirteitä senki suhteen, että en tykkää syödä kanamunan keltuaista muuten ku munavoissa. Ketsuppia en voi syödä sellasenaan esim ranskalaisten kanssa vaan sitä saa enintään olla vähän jossain kastikkeessa. Sipulia syön kans kastikkeissa, mutta perunamuussissa en voi sietää sitä. Lista on loputon........

5. Oon saanu jonkun pakkomielteen hankkia tietyn sävynen vihree paita itelleni. Pakkomielle on peräsin gossip girlin uusimman kauden oiskohan ekasta vai toisesta jaksosta, ku jollain randomilla oli siinä niin hieno vihree paita. Sama muistu sit mieleen muodin huipulle ohjelmasta ku heidi klumilla oli siinä just täydellisen vihree paita. Nyt oonki sit kolunnu nettikauppoja vihreen paidan toivossa, mut toistaseks ei oo tärpänny sitä just oikeenlaista.

6. Mä rakastan korkeita korkoja ja tuun ihan hulluks ku teen tilausta esimerkiks nellylle. Mä voisin ottaa itelleni satoja korkkareita ihan vaan koristeeks, käyttö onki sitten eri juttu. Oon kauheen laiska ja hidas kävelee ku mulla on korkkarit, ja sit ku hiihdän niillä koulun ja ruokalan väliä kivitiellä niin ei oo mikään hehkee näky. Eli siis usein kivat korkkarit päätyy hyllylle ihailtaviks mut harvemmin jalkaan.
7. Oon toodella kova suunnittelemaan juttuja, ja tästäki oon todennäkösesti maininnu ennenki (ei nyt vaan leikkaa ku koittaa miettiä juttuja mitä en oo aiemmin kertonu). Suunnittelin joululahjatoiveita jo kesällä, kävin pikkujoulumekkoehdokkaat (kiva sanahirviö) läpi jo kuukaus sitten, suunnittelen nyt jo tarkalleen keväälle ulkomaanmatkaa jne. Äiti on tässä ihan mun vastakohta, koska jos kysyn esimerkiks et mitä huomenna on ruokana niin se sanoo et se on huomisen murhe. Jos tiedän että oon kahen viikon päästä yksin kotona niin oon jo todennäkösesti suunnitellu mitä ruokaa teen:D

8. Oon kova höpöttämään ku sille päälle satun, eikä mua edes haittaa jos keskustelukumppani ei reagoi mun selitykseen juuri mitenkään. Höpötän roopelle niin paljon kaikkee et joskus jos oon vähän pitempään hiljaa niin se luulee että mä mökötän jostaki. Höpötys on pahinta sillon ku on paljon asiaa ja pitää purkaa se kaikki ulos mahdollisimman nopeeta. Tän takia sekoilenki usein sanoissani ja unohdan mitä oon ollu selittämässä.

12 kommenttia:

  1. hahaa et oo ainoo tos nuuska-jutussa! mä vielä poltan (tai poltin) eli pitäis olla tottunu nikotiiniin, niin silti nuuska nousee päähän jotenki :D kiva muuten kommentoida tällästä omalla nimellä, mut joo... anonyymeily on taas tyhmää.

    VastaaPoista
  2. itelläkin sama juttu ton saunan suhteen, korkeintaan 10 minuuttia pystyy lauteilla kököttämään ja sitten on pakko mennä pois tai muuten tunnen tukehtuvani:D

    VastaaPoista
  3. Hhaa, mulla niin täsmää 1, joskus 2, 4 lähes täysin, 5 mutta eri kohteiden suhteen, 6-8 ihan lähes täysin. Haha ja lisäksi olen vielä ujo tuntemattomille (paitsi kännissä) ja tutuille höpötän hirveesti... :D

    VastaaPoista
  4. Mä oon vähän samanlainen tuon kirjoittamisen suhteen: en jaksa liikaa miettiä, vaikka tiedän että tavallaan on tyhmää suoltaa itsestään ihan kaikkea nettiin. Mut toisaalta, ainakin sun tekstejä seuratessa susta välittyy mulle tosi aito ja rehellinen kuva. Ehkä siis hyväkin ettet liikaa mieti, annat vaan mennä :)

    Ja jos sua yhtään lohduttaa tuon nirsouden suhteen, niin tunnen tosiaan pojan, joka ei yhdessä vaiheessa suostunut syömään muuta kuin muussia ja tonnikalaa :D

    VastaaPoista
  5. Mä oon vähän samanlainen ton toiseksi viimeisen kohdan suhteen :> Tykkään suunnitella kaikkea!

    VastaaPoista
  6. Löysin sun blogin ihan vahingossa ja luin kerralla koko blogin läpi, sait uuden lukijan :) Ps. Oot ihan älyttömän kaunis!

    VastaaPoista
  7. voisitko joskus tehdä videopostauksen siitä, miten kiharrat hiukset?:)

    VastaaPoista
  8. anonyymi: oon yrittäny pari kertaa kuvata mut itsekritiikki on iskeny:D jospa mä vielä joku päivä onnistun kuvaa sellasen että kehtaisin tänne blogiinki laittaa

    VastaaPoista
  9. 6-8 täsmää ihan täydellisesti, mä oon just samanlainen :D kiva tietää että en oo ainoo joka suunnittelee kaiken suurinpiirtein pilkulleen!

    VastaaPoista
  10. sun jalat kääntyy tosi oudosti kun kävelet korkkareilla, näyttää aika kivuliaalta tyyliltä :(

    VastaaPoista
  11. anonyymi 23.10. 20:16: Joillakin vaan kääntyy salat jännästi, eikä se ole välttis kivuliasta vaan ihan normaalia.. Esim itsellä on sellanen probleem että toinen jalka osottaa kävellessä sisälle päin .. kaikki kengätkin kuluu eri tavalla. Eikä sille itse mahda mitään. Mutta enpä tiedä senjasta onko sillä samaa, mutta ihan tiedoksi vaan että kaikki ei ole syntyneet suorakintuiksi eikä se täysretardia tee :DD (Niin ja ite enoo kyllä huomannut mitään kivuliasta kävelyä senjalla??) :D

    VastaaPoista
  12. Mullakin on tapana kirjoitella postauksiin synkimmätkin salaisuuteni.Haha.Mulla ei siis juuri ole luurankoja kaapissa. (meinasin kirjottaa jääkaapissa :D)

    VastaaPoista