18.10.2011

can't undestand

Kävin tänään pikavisiitillä kuopiossa tarkotuksena shoppailla vähän tälleen loman kunniaks (aina on syy shoppailla). Olin siellä ehkä alle tunnin yhteensä ja mukaan lähti vaan yks käsikoru, eli ei mikään onnistunein reissu. Ilta tuleeki näin ollen vietettyä nettikauppojen tarjontaa selaamalla:)
Mua on ruennu hirveesti mietityttää taas et mikä ihmisiä vaivaa. Sillon ku roope petti mua, niin kukaan ei kertonu mulle asiasta yhtään mitään vaikka sitä säätöö oli jatkunu jo monta kuukautta. Sitten nyt viikonloppuna ku mä tanssin baarissa (mitä muuten teen aina muullonkin) niin ihmiset kertoo heti kauhuissaan roopelle mun tanssimisista (ihan ku roope ei tietäis tollasia piirteitä musta neljän vuoden seurustelun jälkeen). Tanssiminen on todella pientä sen rinnalla mitä roope teki mulle, ja ihmiset ajattelee ilmeisesti vaan et mä oon kaiken paha ja alku ja mun tekemisistä (tekemisistä jotka ei oo mikään big deal) pitää kertoo välittömästi roopelle, kun taas teoista mitä se teki mulle niin en ihmisten mielestä ilmeisesti ansainnu saada tietää ollenkaan. En nyt siis todellakaan vihaa ketään tollasesta juoruilusta, mutta mä kaipaisin vaan selitystä et mikä siinä on et mun tekemisillä on paljon isompi painoarvo ku sillä mitä roope tekee. Kyllä tollanen loukkaa tottakai ja tulee väkisinki mietittyä et en tosiaan taida olla mikään pidetty ihminen.

13 kommenttia:

  1. mua harmittaa sun puolesta, kun roope on menny tekee sulle tolleen. itse en tiedä pystyisinkö pettämistä antamaan anteeksi, ja useimmiten kerran pettänyt ihminen tekee sen toistekin. vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä, ja toivon että saisitte teidän suhdesotkut selvitettyä ja että sua ei satutettas toista kertaa samallailla. baarissakin oot aina suuren porukan keskellä, mutta musta näytät useimmiten tosi yksinäiseltä :D on tehny monesti mieli tulla juttelee sulle. mut tsemppiä ja haleja sulle!

    VastaaPoista
  2. Hmph, todella tylsää tommonen. Ehkä ihmiset on sulle vaan kateellisia! Älä anna muiden masentaa, oot varmasti onnellinen tässä elämäntilanteessa riippumatta mitä muut ajattelee. Tee niin kuin parhaaksi koet :)

    VastaaPoista
  3. vitut tollasista ihmisistä! sä ite kuitenkin tiiät kuka on tehnyt mitäkin ja osaat asettaa oikeet mittasuhteet niille. ihana oot eli turha välittää muiden ton tyyppisistä negatiivisista kommenteista:)

    VastaaPoista
  4. Olen blogiisi vasta aivan äskettäin eksynyt lukija, joten en tiedä tilanteesta oikeastaan muuta kuin mitä tässä nyt kirjoitit. Mulle tuli kuitenkin paha mieli sun puolesta. Toisaalta, mietin kyllä myös sitä, että noinhan se melkeen aina menee: ihmiset tykkää juoruilla ihan mitättömistä asioista ja paisutella niitä mahdottomiin mittasuhteisiin, mutta sitten kun oikeasti olisi jotain aihetta juoruta tai kertoa jollekulle ihan suoraan asioita, niin ollaan vaan hiljaa ja esitetään tyhmää...

    Voimia sulle tähän elämäntilanteeseen. Teet sun omat ratkaisut ja vatut siitä mitä muut ihmiset sanoo tai ajattelee. Se on se oma onnellisuus (ja tietty myös sen parisuhteen toisen puoliskon) joka merkkaa!

    VastaaPoista
  5. ton kaiken takana on muiden ihmisten kateellisuus! sä oot nätti tyttö ja sulla on kiva poikaystävä ja joillekkin se on vaan liikaa :D älä välitä muiden mielipiteistä, saatikka sitten ota niistä itsees vaa näytä ettet välitä ja jatka vaan elämää eteenpäin! tsemppiä:)

    VastaaPoista
  6. eikö sua ahista olla noin kaunis, että tuntuu kaikki olevan kateellisia?

    VastaaPoista
  7. anonyymi: en tosiaankaan usko et tässäkään mistään kateudesta on kyse, enkä mä nää itessäni mitään mitä pitäis edes kadehtia:D

    VastaaPoista
  8. Huoh, se menee aina niin, että jos mies tekee jotain väärää, säätää muiden kanssa yms, niin se on miltei SIIISTIÄ ainakin muiden miespuolisten silmissä. Sitten kun miehen tyttöystävä tanssii (!) jonkun kansa se on kamala horo. Niin se on aina ollu. Ei voi ymmärtää, mutta ymmärrän sun ärsyyntymisen kyllä äärimmäisen hyvin eli yhdyn ihmetykseesi. ;o

    VastaaPoista
  9. Sun blogias on kyl aina niin kiva lukea kun pukeudut niin kivasti ja kirjoitat jotenkin tosi hyvää tekstiäkin! I like! :)

    VastaaPoista
  10. Ehkä siitä tanssimisesta on vaan helpompi kertoa, kun se on viattomampaa? Tiedän samanlaisia tapauksia, joissa tytölle ei oo kerrottu pojan pettämisestä. Itekki olin kuullut siitä monen mutkan kautta enkä ollut koskaan varmaan edes puhunut sille tytölle niin vähän hankala kertoa, kun ei ees oo varmaa koko asiasta. Sitä kyllä ihmettelen, että miksei hyvät kaverit kertoneet, kun kuulemma tiesivät. Kai se tyttö nykyään tietää kun ne ei oo pitkään aikaan seurustelleet ja poika on kihlannut jo toisen.

    VastaaPoista
  11. Kuten moni on jo todennutkin, tässä on varmasti suurimmaksosaks kyse vaan kateudesta -niin "hullulle" ku se kuulostakiin niin tommonen lapsellinen tietojen pimittäminen yms. juoruilu on vaan sitä että niiiin moni haluais olla sun tilalla; sul on komee poikaystävä, ihana tyyli jota et epäröi toteuttaa + et mieti mitä muut sanoo, oot hullun kaunis etkä tarvii 10kg meikkiä ja mitähän vielä. Nyt vaan jaksat tän vikan vuoden ja koitat olla miettimättä moisia tyhmyyksiä, sit voit muuttaa tulevaisuudessa vaikka isompaan kaupunkiin :) on niin väärin että omana itsenä olemisesta joutuu kärsimään tossa muodossa, mut anna mennä toisesta korvasta ulos;)

    VastaaPoista
  12. hei näin sut ku olit minnassa, viipotit menemään jotenki hirmu sulosesti ja aaw oot lyhkäsempi mitä kuvissa näytät mut oivoi en uskaltanu tulla bustaamaan itteeni/sua:')

    VastaaPoista
  13. Vaikka tää onki jo aika vanha postaus ni oon uus lukija ja jäin koukkuun, joten lueskelen näitä vanhojaki täältä : D Mutta siis asiaani !
    mun poikaystävä kans petti mua ja mä sain tietää siitä niinku tyyliin 2 kuukautta myöhemmin, oikeestaan kaikki kaverit ties ja EI kertonu mulle, koska ne ei halunnu puuttuu asiaa. AHA kiva että ei halunnu puuttuu eikä voinu sitte kertoo vaikka asia on niin hemmetin iso kuitenki.
    Ku mä sain siit tietää ni jätkä sai kuulla kunniansa, yritin silti edelleen seurustella sen kans, mut ei siitä mitään tullu ja laitoin tauolle. Viikon päästä se jätkä sit jätti mut.

    Mä en vaan pystyny antaa anteeks tollasta asiaa, sanoin et joo saat anteeks mut mietin sitä asiaa koko ajan. Mä en pystyny miettii mitään muuta ja se oli niin perseestä ku vaan voi olla ! Ja mua oikeestaan ällötti olla sen kans, just vaan sen takia et mieles pyöri vaan se et se oli pettäny mua.
    Nomut, kasvoin ihmisenä niin perkeleesti ja tajusin ettei mun oikeesti kannata olla niin sinisilmänen mitä olin.

    SORI jos tää nyt toi jotai huonoi muistoja mut oli vaan pakko kommentoida ku tän postauksen luin. Tuli vaan nii mun ajatukset tohon. ::)

    Oot kaunis ja sulla on aivan älyttömän ihana blogi <3

    VastaaPoista