28.10.2011

cause of you I am down, I'm down for whatever

Ei ollu ehkä taaskaan mikään järkevin veto toi päikkäreitten nukkuminen (kahteen kertaan itseasiassa). Nyt oon niin väsyny että hyvä ku pysyn hereillä tässä samalla ku kirjotan. Eilisen asusta ei oo kuvia kiitos hovikuvaajan, mut tänään kuvien räpsiminen kuitenki onnistu. Ainiin ja ne nellyn leopardikengät tuli tänään ja jos niitä vois yhdellä sanalla kuvata niin se olis kauheet. Ne oli _ihan_ erinäköset mitä nellyn sivuilla, paljon tummemmat, materiaali oli hirveetä ja ne hais pahalle. Oon itseasias kerran aiemminki tilannu vähän erimalliset leopardikengät nellyltä ja neki oli ihan erilaiset mitä kuvien perusteella ois voinu olettaa. Ei mulla oo ollu mitään ongelmia ihan normi tekonahkakenkien kanssa mitä nellyltä oon tilannu, mut suosittelen välttää kaikkia muita materiaaleja jos lopputulos on aina niin kamala.

Ei ollu ehkä mikään fiksuin valinta noi korkkarit vaikka mahdollisimman matalat valitsinki. Mun varpaat on nimittäin ihan rakoilla eilisestä jazztanssista ja en pysty kävelee kunnolla. Autolla ajaminen se vasta mielenkiintoista oliki ku kaasua piti painaa välillä kantapäällä ku varpaisiin koski niin paljon... Mulla on muutenki kaikki paikat ihan jumissa jostain syystä. 

Nyt edessä ois todennäkösesti selvä viikonloppu, mitään en lupaa kuitenkaan:D

3 kommenttia:

  1. miten sä TARKENET tollasissa vaatteissa tähän aikaan vuodesta?!?!?!??!:o hui!

    VastaaPoista
  2. anonyymi: tarkenen sisällä ihan vallan mainiosti, ulkona käytän takkia:)

    VastaaPoista
  3. Okei, enpäs tilaakaan niitä leokenkiä. :D Kuulostaa kauheilta! hahz

    VastaaPoista