3.10.2011

dance with me tonight

Oon ollu tänään ihan super laiska. Okei kävin mä testaamassa iisalmen uuden hesburgerin (tykkään edelleen mäkkäristä tuhat kertaa enemmän), sain parkkisakot ja pidettiinhän me myös ''kokous'' abipikkujouluihin liittyen. Onko väärin että kuolaan nyt jo netistä jotain punasta mekkoo itelleni ku pikkujoulut on vasta joulukuussa? Tänään en jaksanu ees pukeutua ku mulla oli aamulla ekana uintia. Tarkotus oli keretä seuraavalle tunnille, mut sitten huomasin että olin unohtanu about puolet päivän aikana tarvittavista tavaroista kotiin.

Oonki varmaan kertonu että kerään koneelle mua inspiroivia asuja aina ku vaan muistan. Nyt oliski luvassa pari sellasta kuvaa, sillä mä ite ainaki tykkään toisten bloggaajien inspiraatiopostauksista tosi paljon ja usein poimin niistä itekki kivoja ideoita asuihin.
Kolmas kuva stockholm streetstyle, neljäs kuva style scrapbook ja viides kuva agnes almvärn. Loput lookbook.nu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti