12.10.2011

he even look better by the end of my glass

Mites se mun laihis _jälleen_ kerran? Oon lihonu niin paljon että piti rajata jalat pois näistä kuvista. Korkkarit auttaa sentään jotenki, mut nyt ei ollu edes korkkarit jalassa. Ihme ettei kukaan anonyymi oo tullu vittuilee että oon lihonu, koska omasta mielestäni ainaki oon ihan selkeesti lihonu:D Siks kohta suunta käyki suoraan salille ja terveellisempi elämä saa alkaa. En mä oo uskonu varotuksia siitä että kohta alan paisuu ku pullataikina, koska mä en aiemmin oo lihonu kovin helposti. Ennen ku lähen kiduttaa itteni kunnolla sinne salille, luvassa ois ne rajatut asukuvat sekä kokkailuja.

Oon vaan entistä rakastuneempi tohon yves rocherin huulipunaan. Se pysy koko päivän ihan tajuttoman hyvin, lisäsin sitä ainoastaan ruokailun jälkeen (luonnollisesti). Paras tähän asti kokeilemistani huulipunista:)

Nyt sitten sitä ruokaa. Sain uinon blogista idean (linkistä löytyy ohjeet) tehä lohkoperunoita ja lihamureketta. Lisäks tein valkosuklaamoussee, joka tosin muhii vielä jääkaapissa. Saas nähdä syönkö sitä ite ollenkaan tän lihomisen havaittuani:D
 Pesin perunat hyvin että pystyin jättää niihin vähän kuorta. Mausteeks laitoin suolaa, aromisuolaa, paprikajauhetta, chiliä, ranskalaismaustetta ja tilliä. Oli hyvää:)

13 kommenttia:

  1. pöhpöh, kaunis olet :)

    http://liisamarian.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Jos haluut laihtua, sun täytyy muuttaa elämäntapojasi. Esimerkiksi ruokailutottumuksia ja liikunnan määrää pikkuhiljaa lisäämällä saat terveelliset elämäntavat pian osaks elämääsi. Ei tarttee tuskailla noiden epätoivoisten laihisten kanssa, jotka ei näköjään ainakaan sulla oo ollu kovin pitkiä, mitä nyt oon blogias lukenu. :)Itellä on ainakin parhaiten toiminu säännöllinen liikunta ja esim. herkkujen vähentäminen.

    VastaaPoista
  3. oot sika nätti enkä mä ainakaan oo huomannu että oisit lihonu :)

    VastaaPoista
  4. anonyymi: mä liikun kyllä tarpeeks mutta herkkuja tulee syötyä vähän liian usein:)

    VastaaPoista
  5. jätä jokaviikkoiset ryyppämiset pois, niin et liho! +ruokavalio muutokset ;)

    VastaaPoista
  6. Mullakin on kauhee olo kun oon lihonnu! En siis tarkoita, että sä näyttäisit lihavalta, mut toivottavasti tajuat ;> Mä voisin syödä vaikka kokoajan kaikenlaisia herkkuruokia ja siks mun painon pitäminen tasasena on vähän vaikeaa. Mul on niin huono itsekuri ettei mitään rajaa ja makaisin mielummin kotona kuin kävisin salilla. :-D Silti yritän tsempata ja saada nää muutamat kilot edes pois, jotka on kesän aikana tullu.

    Masentavaa tällänen! mut onneks en oo siis ainut, joka kamppailee tän asian kanssa :-D

    VastaaPoista
  7. Paljonko toi YR huulipuna maksaa? :)
    ps. Mitä ton otsikon pitäis tarkottaa suomeksi käännettynä :D

    VastaaPoista
  8. anonyymi: yves rocherin sivuilla maksaa 11,90e, tässä suora linkki http://www.yves-rocher.fi/control/product/~category_id%20=2154/~pcategory=2000/~product_id=W25297?&cm_mmc=NA-_-FI-_-BL-_-09

    ja en rupee mitää suoraa suomennusta vääntää otsikosta ku en kuitenkaa osaa pilkulleen suomentaa:D

    VastaaPoista
  9. ihana toi sun liivi vai mmikä nyt onkaa ;)

    VastaaPoista
  10. hui miten sä tarkenet shortseissa ja hihattomassa tähän aikaan vuodesta!? :D

    VastaaPoista
  11. anonyymi: on mulla ulkona takki ja kuljen kuitenki autolla koulussa niin ei tuu pahemmin oltua ulkona:)

    VastaaPoista
  12. en tiiä tuleeko tää nyt ihan liian myöhässä mutta laita kuvaa moussesta? :D tai kerro ainakin miten sen teit ja miten onnistui!!

    VastaaPoista
  13. anonyymi: tein tän ohjeen mukaan http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/35723/ValkosuklaaMousse/ ja ihan hyvin se tais onnistua:)

    VastaaPoista