26.10.2011

a hundred miles an hour boy I'm driving straight to you

Pätkäsin tänään mun otsiksista about 5-7cm pois. Ite tunsin itteni ihan kaljuks mut roope ei ees huomannu mitään eroo entiseen. Nyt ku tarkemmin ajattelen nii ei se ero niin huomattava oikeesti ole mitä aluks ajattelin. En kuitenkaa aio leikata enempää, koska tykkään taivuttaa mun otsiksia ja jos ne olis lyhyemmät nii se olis melko mahdotonta. Mä en voi varmaan koskaan luopua otsiksista niin surulliselta ku se ainaki omaan korvaani kuulostaaki. Olis niin ihanaa ku vois pitää hiuksia ihan miten vaan, mut iso ruma otsa ja eripari kulmakarvat estää. Näytän muutenki ihan eri ihmiseltä ilman otsiksia. Voisin ihan oikeesti joskus turvautua ton mun otsa+kulmakarvat ongelman takia plastikkakirurgiaan koska ne kuitenki häiritsee mua niin paljon ku en voi pitää edes hiuksia miten haluan. Kulmakarvat oon monesti käyny nypityttämässä ihan ammattilaisella, mut ne vaan on eri tasolla ihan sama mitä niille tekee. Oon joskus hämärässä nuoruudessa ajanu kulmakarvat kokonaan poiski jos ne vaikka kasvais sitten samalle tasolle, mut ei ne vaan kasvanu:D

Tänään oon tehny monta asiaa joita en yleensä tekis; oon luistellu (oon maailman paskin), syöny vihanneksia (pitäs ehkä opetella syömään) sekä kattonu paris hiltonin british bbf-ohjelmaa. On muuten ehkä typerin ohjelma ikinä, suosittelen vilkasee sitä mtv:ltä ihan vaan siks:D
Kuvissa tosiaan on jo ne lyhyemmät otsikset eikä niitä kyllä kuvistakaan pahemmin huomaa lyhennetyiks. Mulla oli tänään vaan yks tunti koululla +liikuntaa, joten en jaksanu sen kummemmin panostaa asuun. Noi bootsit onki tainnu jäädä esittelemättä.

7 kommenttia:

  1. mäkin katoin jostain syystä ton paris hilton-ohjelman tänään vaikken oo ennen kattonut.. hyvin laadukasta.

    http://liisamarian.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Oooi vitsi miten nätit kengät! Mistä ne on?:)

    VastaaPoista
  3. rakastan tota takkii! :)) sul on muutenki superihana tyyli! ois kiva jos kävisit kattoo mun blogin:

    http://aurorannn.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. jees: nelly.comista, noi on itseasiassa vielä alessa:)

    VastaaPoista
  5. moi!

    kyselit edellisessä postauksessa tukkaideoita, niin jos sä koet sun kulmakarvojen olevan eri tasolla, niin mitä jos kokeilisit siirtää tota jakausta vähän keskemmälle? siis että otsatukka ois silti, mutta vain toisen kulmakarvan päällä jos ymmärrät! :D

    sulla on tosi kauniit kasvot, älä peitä niitä otsiksen alle!

    VastaaPoista
  6. värjää ihmeessä hiuksia vaaleemmaks!! ton edellisen postauksen vika kuva, i-ha-na! sellaset ois ihan täydelliset:)

    VastaaPoista
  7. vau ihanat noi kengät ja asu muutenki, tykkään!:)

    VastaaPoista