6.10.2011

I guess karma comes back around

Sanotaanko nyt vaikka niin että voi fail. Olin tänään h&m:n kassalla maksamassa, ku huomasin et lompakko ammotti tyhjyyttään. Huomasin jo liikuntatunnin jälkeen että mun lompakon kolikkotasku oli auki ja tyhjillää, mut ajattelin et oon ite unohtanu sen auki ja kolikot on tippunu jonnekki laukun pohjalle. Totuus valkeni kuitenki vasta siinä maksutilanteessa, eli mut oli ryöstetty liikuntatunnin aikana:D Meillä oli alasalissa liikuntaa, mut mä menin yläsalin pukkariin ku ajattelin että alhaalla on niin täyttä. Oli siellä mun lisäks muitaki, et en sitten tiiä että onko muiltaki viety rahaa. Onneks kännykkä sentään oli tallella, mut vähän kyllä vituttaa ku sitä rahaa kuitenki oli noin 30 euron eestä siellä lompakossa. Hope you're happy now, kuka sitten ikinä veikään mun rahat. Säälittävää:)

 Päällä tänään oli mangon sortsit ja kirpparilta ostettu kimallepaita. Oon aikas tykästyny tohon kimalletrendiin, varsinki ku saan nyt tolle paidalle käyttöö:D

5 kommenttia:

  1. nostitko ees kauheen metelin asiasta? : D

    VastaaPoista
  2. anonyymi: ilmotin kansliaan ei sen kummempaa:) eipä sille kai mitää voi

    VastaaPoista
  3. huhuh ku vittumaista ja lapsellista. suomessa ainakaa kenenkää ei luulist tarvittevan varastaa pysyvänsä hengis joten... mut niin löysin blogis täs pari viikkoa sitte ja tykkään!:)

    VastaaPoista
  4. No jo on idioottia toimintaa !

    VastaaPoista