10.10.2011

I'm ready for change

Tänään oon mm. nyrkkeilly ja kunnolla, ajanu avojaloin autolla (tää on ihan yleistä sillon ku mulla on korkkarit, en mä niillä osaa ajaa), herkutellu abikurssin tunnilla kiinalaisessa (se siitä karppaamisesta taas kerran), syöny ekaa kertaa elämässäni valmiskeittoo, kattonu ehkä paskinta leffaa ikinä (kaboom on kaikista paskin mut kyllä tää super tuli hyvänä kakkosena), nukkunu parin tunnin päikkärit ja ennen kaikkee kironnu kameran kanssa. Siitä harvoin loppuu akku ja tietysti yks niistä harvoista kerroista sattu olee just nyt. Siks luvassa erittäin tynkä katsaus tän päivän asuun.

Palataan huomenna paremmalla menestyksellä! 

ps. mulla on jo nyt kauheet bilefiilikset ens viikonloppuun kohdistuen, tätä nuo selvät viikonloput teettää

4 kommenttia:

  1. Hih oot kaunis! (--: Ihana asu, niinkuin aina

    VastaaPoista
  2. mistä saa ostettua tuommosta kynsilakkaa? :)

    VastaaPoista
  3. essir: ainakin stocmannilta ja sokokselta:) omani ostin ruotsista h&m:ltä, mut en tiiä myydäänkö noita missään suomen h&m:ssä

    VastaaPoista
  4. Ihana asu! :) Mun blogissa ois muuten haaste sulle, tässä linkki:

    http://ellataimi.blogspot.com/2011/10/haastetta-pukkaa.html

    VastaaPoista