5.10.2011

new from yves rocher

Tunsin ite yves rocherin aiemmin vaan hajuvesistä, mutta paljon hyvää kyseisestä merkistä toisten blogien kautta luettuani kiinnostuin myös meikeistä mitä yves rocherilta löytyy. Pääsinki ilokseni testaamaan paria tuotetta:)

Kosteuttavaa huulipunaa kahdessa värissä. Toi toinen ei oo ehkä mulle se ominaisin väri, mutta punanen tuli kyllä enemmän ku tarpeeseen. Oonki varmaan maininnu, että mulla on ollu omistamieni punasten huulipunien kanssa ongelmia. Pikasen testauksen jälkeen ton yves rocherin huulipunan kanssa ei pitäis olla mitään ongelmia, se pysyy hyvin paikallaan ja on ennen kaikkee kosteuttavaa. Huulirasva-addiktina oon ollu aika huvittava näky huulipunan kanssa, sillä oon tunkenu huulipunan päälle huulirasvaa. Ton kosteuttavan vaikutuksen seurauksena ei pitäis olla enää sitä ongelmaa:D Suosittelen kovasti!

Kaks kiiltokynsilakkaa ja kynsilakan pikakuivattaja. Kynsilakat on ihanan syksysen sävysiä ja jo itessäänki kuivuu nopeesti, mutta sitten ton pikakuivattajan kanssa vielä nopeemmin. Oon yks niistä malttamattomista kynsien lakkaajista, jotka ei voi millään olla paikallaan sitä aikaa ku kynsilakka kuivuu... No nytpähän on apu siihenki pulmaan:D

Tuotteet on blogin kautta saatuja. Näitä tullaan näkee täällä sillon tällön, ja mä kyllä kerron ihan rehellisen mielipiteeni tuotteita testattuani. Nyt kävi niin hyvin että kaikki tuotteet osu nappiin:)

5 kommenttia:

  1. hei ihan pakko sanoo et sulla on ihan super ihana blogi ja tyyli :)

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. sulle sopii ihan älyttömän hyvin tollain punain huulipuna !!

    VastaaPoista
  3. vaikuttaa hyviltä tuotteilta. :)

    VastaaPoista
  4. http://ylilauta.fi/b/res/3831612.html#i3831612

    jos toi sun kuvas vielä sivustolla näkyy, oot julkkis..

    VastaaPoista
  5. sulle sopii hyvin toi huulipuna. :) Hei miten oot saanu noi blogin kautta hankittua?

    VastaaPoista