31.10.2011

tell me are you really free

jackie boyz ft. bruno mars - freedom

Hellou! Mä en nyt tiiä oikeen mistä kirjottaisin ku viikonloppuki oli suht tylsä. Ens viikonloppuki taitaa mennä rauhallisissa tunnelmissa ku perjantaina alkaa koeviikko. Perjantai mulla onki kivasti vapaapäivä, eli pidennetty viikonloppu tiedossa. Sitähän pidennettyä viikonloppua ei voi tietysti käyttää esimerkiks ihan vaan kokeisiin lukemiseen... Onneks mulla on vaan yks koe mihin tarttee oikeesti lukee.

Ainiin ja päälle pääs kirpparilta ostettu paita (alunperin h&m) sekä mun ns. baarikorkkarit jotka on ihan hajalla juurikin tuon käyttökohteen takia. Koitinpa muuten ekaa kertaa ajaa korkkarit jalassa eikä siitä tullu kyllä yhtään mitään. Taidot oli sitä luokkaa ku olisin ollu kolmannella ajotunnilla:D


Vaihdoin mun huoneessa järjestystä ja samalla haalin vanhan vhs-soittimen käyttööni. Meillä on hirvee kasa vanhoja piirrettyjä sun muita ja eilen kerkesinki kattoo jo niinki loistavan elokuvan ku spice girls movie...:D Räpsin uudesta järjestyksestä kuvia ja koitan keretä ajastaa ne vaikkapa huomiselle.

8 kommenttia:

  1. oi kun nätti toi kaulakoru! :)

    VastaaPoista
  2. ihana asu! :) mulla on toi sama kaulakoru ja rakastan sitä, mutta kun muutin elokuussa omaan kämppään niin se katos kaiken rojun keskellä :s

    VastaaPoista
  3. vitsi ku tuli nostalgia fiilis noista videoista, oispa itselläkin vielä tallella! spicegirls leffa just huippu:DD

    VastaaPoista
  4. ootsä laihtunu? ;ooo sun jalat näyttää upeilta <3

    VastaaPoista
  5. anonyymi: en usko että oon, päin vastoin:D korkkarit sen tekee:)

    VastaaPoista
  6. tosi kiva asu :)


    wtfdodi.blogspot.com

    VastaaPoista