11.10.2011

we might aswell be playing with lightning

Nukuin tänään vartin pommiin, kuulostaa vähältä mut se oli tarpeeks kunnon kiireeseen ja kaaokseen. Oli just sellanen aamu että mikään ei onnistunu. Lopulta en kerenny ees syödä ja silti myöhästyin tunnilta. Onneks roope kokkas mulle koulun jälkeen oikein hyvää (not!) kanaa ja pinaattia. Päällä mulla oli tänään - uskokaa tai älkää - kauluspaita hameena. Ihan oikeen nuden mekon aukko täytty onneks jo tänään pienen h&m:n tilauksen myötä. Paketista kuoriutu kans liivi ja koru, näätte noi kaikki sitten asuissa.

Huomenna mä ajattelin pitkästä aikaa vääntää ite kunnon sapuskat, ja mietinki että kiinnostaako teitä nähä kuvien muodossa mitä oon kokkaillu? En nimittäi osaa yhtään asettua teidän asemaan että mistä te tykkäätte täällä blogissa lukee:D Ite kyllä tykkään kovasti lukea blogeista välillä ruokajuttujaki.

9 kommenttia:

  1. kylläkyllä ruokajuttuja!

    VastaaPoista
  2. Olisi kiva toki kuulla kokkailuistasi! (--: Tuo ihan kivaa vaihtelua

    VastaaPoista
  3. pure loven iinaltako ton hameidean omit? oisit ees voinu kertoa mistä inspiroiduit...

    VastaaPoista
  4. oululainen: en nyt sanois omimiseks ku kauluspaitaa on kyllä käytetty iät ajat hameena monissakin blogeissa, ja oon ite kuitenki laittanu ton ihan eri tavalla ku iina:) mutta pure lovesta kauluspaita hameena kyllä muistu mieleen

    VastaaPoista
  5. ruokajuttuja kuvien kera on välillä ihan kiva lukee, kunhan lukee jotenkin miten teit tai linkki reseptiin ja kerrot miten muokkailit sitä jne.:)

    VastaaPoista
  6. Jep safkajutut on aina välil just jeez :--)

    VastaaPoista
  7. siis mikä tossa sun asussa on kauluspaita? :D ja mikä toi vyö on, miten oot sen laittanu?

    ruokajuttuja kans joo! mua ainaki kiinnostaa kaikki mikä sun elämään liittyy haha :p

    VastaaPoista
  8. anonyymi: toi hame:) napit on tuolla sivulla ja hihat muodostaa vyön

    VastaaPoista
  9. Eksyin sun blogiin ja oon nyt selaillu ihan uusimmista postauksista tähän asti, eli siis jäänyt suoraan sanoen koukkuun sun upeeseen blogiin ! Sun tyyli on AIVAN upea ja oot hirmu kauniskin.
    Törmäsin myös ikäviin asioihin. Kerroit kuinka sua kuulemma vihataan tai jotain ja että sulla ei ole muita ystäviä kun jotkut pojat. En ymmärrä miten kukaan saa susta muka tyhmän ja sen takia ei halua olla/tutustua suhun ? Jos mä asuisin siellä missä sä niin olisin varmasti jo ystävystynyt suhun ! Musta sä vaikutat tosi mukavalta enkä näe syytä näille väitteille susta. Toinen asia mikä aiheutti mussa empatiaa sua kohtaan oli se kun kerroit että sun poikaystävä petti sua.. Oot varmaan käsitellyt tän asian jo ja kuullut vaikka mitä mielipiteitä siitä mutta mä en ainakaan lähde syyttämään siitä mitenkään sua. Sussa ei varmasti ole ollut mitään vikaa tai syytä siihen miksi sun poikaystävä ''kävi vieraissa''. Tsemppiä sulle ja jatka samaan malliin ainakin tän blogin suhteen ! :)

    VastaaPoista