14.10.2011

you don't deserve my tears

Hyvin menee taas nää aamut; tänään heräsin siinä kymmenen minuuttia ennen koulun alkamista. Mut onneks nyt alko loma! Mulla ei oo oikeestaan (ikinä) mitään suunnitelmia loman suhteen, mut kyllä mä vähintään kuopiossa shoppailemassa piipahdan. Helsinki kyllä houkuttelis enemmän, mut veikkaan ettei roope suostu lähtee mun kaa sinne asti. Ainaki aion nukkua paljon ja käydä salilla, mut pitää siihen nesteytykseenki ainaski huomenna keskittyä:D

Päälle pääty pinkkiä ja aamun pommiinnukkumisen ansiosta kerkesin suoristaa pidennyksetki. Ihan kivaa vaihtelua olla suorilla hiuksilla, mut oon vielä kahen vaiheilla että kiharranko ne taas huomenna. Mitä mieltä te ootte, suorat vai kiharat?

20 kommenttia:

  1. suorat on kivemmat, arkisemmat:)
    iihana toi paita<2

    VastaaPoista
  2. kiharat on paremmat musta, sopii sulle niin hyvin! kiva simppeli asu muuten:)

    VastaaPoista
  3. kiharat on kivemmat, käy sulle tosi hyvi :)

    VastaaPoista
  4. Sullako on clip onit? Kauan sulla menee aina laittaa ne, jos on?:)

    Ja kuin pitkät sun omat hiukset on? Luulin, että sulla on nyt oma tukka, kun on suorat.. :D Ei ainakaan yhtään huomaa pidennyksiksi!!

    VastaaPoista
  5. anonyymi: ei mee ku ehkä alle minuutti laittaa:) mun omat hiukset on melkein saman pituset

    VastaaPoista
  6. laita kuvaa välillä pelkillä omilla hiuksilla? miks käytät pidennyksii jos omat on samanmittaset? :)

    VastaaPoista
  7. heiheiheei laita joku videopostaus jossa kerrot vaikka itsestäsi :)

    VastaaPoista
  8. Onpas kivanvärinen tuo neule, ja muutenkin oikein söpö asu! (-:

    VastaaPoista
  9. Mistä oot hommannu ton neuleen?

    VastaaPoista
  10. anonyymi: mun omat hiukset on niin kauheen ohuet:) ansQ: h&m:ltä:)

    VastaaPoista
  11. Mun on nyt pakko sanoo tää. Rakastan sun blogia, mut kun sulla on tota nuden väristä huulipunaa, niin hyi että. Se ei sovi sulle. Oot nätti ja se pilaa sut ): joku punanen sopis<3

    VastaaPoista
  12. anonyymi: ei mulla oo mitään huulipunaa, se on mun huulten luonnollinen väri:D käytän ihan vaan huulirasvaa ja se on väritöntä

    VastaaPoista
  13. sulle sopii kyllä molemmat :) ja ihana toi paitakin! käy sun väreihis jos tajuat mitä meinaan :D

    VastaaPoista
  14. söpö asu! :p ja kiharat hiukset on mun mielestä kivemmat :)

    VastaaPoista
  15. senja, aivan ihanat vaatteet! :) miten laitat noi sun hiukset? onko sulla minkä pituset etuhiukset jos ne on suorana? kiharratko suoristusraudalla?:)

    VastaaPoista
  16. anonyymi: ne on suorana jonkin verran leuan alle asti:D juu suoristusraudalla

    VastaaPoista
  17. Sulle sopii pinkki väri tosi hyvin! Oot hurjan kaunis näissä kuvissa (ja no, muissakin :))

    VastaaPoista
  18. tosi kiva asu, sopii hyvin!
    tosin tosta huulipunasta en tykkää yhtään...
    suora tukka on myös upee, pidä ihmees useemmin :)

    VastaaPoista
  19. anonyymi: ei mulla oo näissä kuvissa huulipunaa vaan ihan pelkkää huulirasvaa:D

    VastaaPoista