24.10.2011

you get to be on your own and find another stupid girl like me

Karu paluu arkeen alko niinkin hienosti että nukuin pommiin (ylläri). Enhän mä ois halunnukaan uusia uinticooperia joka meni viimeks päin persettä. Toinen karu juttu oli ku kuvista tuli ihan paskoja, ei sillä et niistä ei aina tulis meidän pihas. Pitäs opetella säätää asetuksia jotenki, nyt mulla on aina ne samat ihan sama missä kuvat otetaan:D Mut kaikkialla muualla valotukset tuntuu menevän suunniilleen kohdilleen paitsi tosiaan meidän pihalla otetuissa kuvissa.

Jotkut teistä jaksaa aina huolehtia että käytänkö mä takkia, eli tossa ihan vaan todisteeks että kyllä sitä tulee käytettyä:) En vaan nää syytä miks takin pitäis aina kuvissa näkyä ku se ei varsinaisesti oo osa sitä asua. Yleensä tulee aamulla vaan napattua takki mukaan miettimättä et käykö se asuun.

Innostuin taas vaihteeks kokkailee ihan kunnolla ja tällä kertaa ruokalistalle pääty lehtitaikinan sisällä lihatäytettä sekä juustosarvet. Lihatäytteeseen kuului jauheliha, riisi, kananmuna, suolakurkku sekä tietysti mausteet. Sitten vaan sellanen pieni lehtitaikinalevy puoliks ja siihe about ruokalusikallinen täytettä ja taittaminen kolmioks. Sitten kananmunalla voitelu ja haarukalla pari reikää ja uuniin. Mä en ite tykkää suolakurkusta (noukin esimerkiks hampurilaisen välistä suolakurkut aina pois) mut tossa täytteessä ne menee. Oon kans kerran käyttäny suolakurkun tilalla paprikaa ja seki oli tosi hyvää tossa. Noille en kattonu ohjetta mistään ku iha ite oon oppinu äitin neuvoilla tollasia tekee. Juustosarvien ohje löytyy täältä.
Osa juustosarvista onnistu ihan hyvin, osa ei ollu niinkään onnistuneita ulkonäöllisesti...:D Mut makuhan se on tärkein.

david guetta ft. jessie j - repeat

7 kommenttia:

  1. Onpa hyvännäköisiä leipomuksia, nam!

    millamainen

    VastaaPoista
  2. Ihana asu ! :)

    www.katya-liketobeme.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. voi että mäki aina nypin ne suolakurkut pois!:D sun blogi on mun lemppari<3

    VastaaPoista
  4. Nam, näyttää tosi hyviltä noi leipomukset :P

    VastaaPoista
  5. voisitko kuitenkin kertoo tuon lihatäytejutun ohjeen:) siis sen taikinan erityisesti..

    VastaaPoista
  6. anonyymi: siis taikina on valmiita lehtitaikinalevyjä mitä myydään kaupassa:)

    VastaaPoista