29.11.2011

2911

Oon ihan maanantaissa ku eilinen päivä tuli vietettyä melkeinpä kokonaan sängyn pohjalla. Salille mä kuitenki selvisin ja kameran kera, eli jossain vaiheessa luvassa treenipostausta. Mitä mieltä ootte muuten eilisen huippumallihaussa ohjelman voittajasta? Toivottavasti tätä nyt ei lue kukaan joka ei oo jaksoo nähny, kannattaa siinä tapauksessa skipata. Anna-sofia oli melkeinpä alusta asti mun suosikki mikä kyllä johtu osaltaan siitä, että oli aika ennakoitavissa noitten milanon mallisivujen sun muitten perusteella että tyttö on päässyt pitkälle. Helenistä mä en tykänny yhtään (roope tosin oli ihan rakastunu siihen) lähinnä sen paskanjauhamisen takia. Katoin eilen nelosen sivuilta helenin haastattelun tappion jälkeen ja mitäs muutakaan helen tekee ku haukkuu taas kerran anna-sofiaa ja kehuu itteensä. Onhan se hyvä että on itsevarma mut mun mielestä toi alkaa mennä jo vähän liian pitkälle. Eilen joku kysy multa formspringissä ennen tota finaalia että kuka mun mielestä voittaa ja olin sitä mieltä että helen voittaa, ihan vaan sillä koska kauden teemana on ollu karisma ja sen helen kyllä täytti. Mutta toiveissa tietysti oli anna-sofian voitto ja taisinpa mä päästää pienen riemun kiljahduksen ku se voitto sitten toteutui, siinä tytössä on nimittäin kaikki kohdallaan ja onhan se osottanu kilpailun jälkeen että pärjää. Alkukaudesta olin varma että mari pääsee pitkälle koska sillä meni aina kaikki nappiin, siks marin tippuminen tuliki vähän yllätyksenä mulle. Toinen ylläri oli kanssa eevi, se oli niin persoonallisen näkönen ja käveli parhaiten.

Romaanin perään vielä tavallista suurempi kuvapläjäys:
Tein vaatekaapistani tollasen hamelöydön ja kyllähän toi monkin neulekin on jääny aika vähälle käytölle. Mä halusin tota h&m:n nahkahametta toosi paljon ja sillon ekalla kerralla ku niitä oli myynnissä niin kokoja ei ollu. Nyt sit sen jälkeen ku hameen vihdoin sain niin käyttöö sille ei oo tullu ku muistaakseni kerran. Musta tuntuu et se on toi ruskee väri mikä siinä mättää.

9 kommenttia:

  1. ihana hame! :)

    http://laura-behindblueeyes.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. anna-sofia <3 inhosin kans sitä heleniä, onneks se ei voittanu :D

    VastaaPoista
  3. Tosi ihana asu :)

    Mäkin olen iloinen, että Anna-Sofia voitti - oli munkin suosikki alusta alkaen. Helen on toki kaunis ja upea nainen, mutta myös mua ärsytti kovasti tuo selän takana pahaa puhuminen, itsensä korostaminen ja muiden mollaaminen. Anna-Sofiasta en sellaisia piirteitä ohjelmaa katsoessani nähnyt ja muutenkin tykästyin hänen herkkyyteensä. :)

    VastaaPoista
  4. Anna-Sofia oli munkin suosikki heti alusta asti :) Ja tiettyhän pitää oululaisten puolta pitää ;)

    Jälleen kerran tosi ihana asu!

    VastaaPoista
  5. tosi kiva toi hame:)

    ja munkin mielestä on parempi, et anna-sofia voitti. se oli kaikin puolin parempi!

    VastaaPoista
  6. Mä taas vihasin Anna-Sofiaa :D Ärsytti kun se sai tuomareilta kaiken anteeksi vaan sen takia kun se on kaunis (totta, mutta mun mielestä esim vaikka sinä ja monta muuta ootte kauniimpia) ja mallin mitoissa. Sen enkun taito oli surkea (tässä vaiheessa ei tartte nillittää Helenin suomesta, koska mallin työssä sitä enkkua tarttee ehkä pikkuisen enemmän) eikä sen kävelykään mun mielestä ollut mitään silmiä hivelevää katseltavaa. Kaikista paras olis ollut Minna! Osasin jotenkin samaistua siihen Helenin paskanjauhantaan, koska olin sen kanssa niin samaa mieltä, että ei se mua sillä lailla häirinnyt.

    VastaaPoista
  7. musta se anna-sofia oli ärsyttävä kun se sai kaiken aina anteeks sillä sen kauneudella! semmonen hissukka vaikka teemana oli karisma:D

    VastaaPoista
  8. helen oli hirveä paskanpuhuja ja sarjan kuvauksen aikana aika tukeva malliksi. eli oikea mustakin voitti, anna-sofia oli alusta asti suosikki =) postauksen tokavika kuva<3

    VastaaPoista
  9. Hei,
    ihan nättejä kuvia, mutta piste iin päälle olisi hiukan punertavaa huulikiiltoa tai hempeän väristä punaa, muuten kasvot ovat mielestäni liian värittömät. Ellei huuliin mitään, niin sitten suosittelen laittamaan häivähdyksen hentoa roosaa tai persikkaan taittavaa punaa poskiin :) Kiitokset blogista! terv. Kosmetologiksi opiskeleva

    VastaaPoista